آنر 6 ایکس در رنگ‌ های آبی و صورتی رؤیت شد

یک‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی هواوی قصد دارد گوشی هوشمند آنر 6 ایکس را در رنگ‌های صورتی و‌ آبی کم‌رنگ به بازار عرضه کند.
تبلیغات

آنر 6 ایکس در اکتبر ۲۰۱۶ روانه بازار چین شد. کاربران می‌توانستند این گوشی هوشمند را در رنگ‌بندی‌ خاکستری، نقره‌‌ای و طلایی خریداری کنند. در هر صورت، کمپانی چینی شرایطی فراهم کرده است تا کاربران امکان خرید این محصول را در رنگ‌های بیشتری داشته باشند.

به این ترتیب آبی کم‌رنگ و صورتی به رنگ‌ٰبندی‌ آنر 6 ایکس اضافه شده است. ظاهرا ابتدا رنگ‌های جدید‌ آنر 6 ایکس تنها در کشور چین عرضه می‌شود؛ اما انتظار داریم که کمپانی هواوی، رنگ‌های جدید آنر 6 ایکس را در دیگر نقاط دنیا نیز عرضه کند.

گوشی هوشمند آنر 6 ایکس از بدنه تمام فلزی استفاده می‌کند و دارای سخت‌افزار میان‌رده است. این گوشی هوشمند دارای کیفیت ساخت مناسبی است و از دوربین دوگانه استفاده می‌کند. قیمت مناسب این محصول نیز از دلایلی است که باعث افزایش محبوبیت آنر 6 ایکس شده است.

محصول هواوی از نسبت ابعاد ۱۵۰.۹ در ۷۶.۲ در ۸.۲ میلی‌متر بهره می‌برد و دارای ۱۶۲ گرم وزن است. در صورتی که آنر 6 ایکس را خریداری کنید، به‌صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید مارشمالو استفاده خواهید کرد؛ اما امکانی برای کاربران فراهم شده است تا بتوانند دستگاه خود را به سیستم‌عامل اندروید 7.0 ارتقاء دهند.

در آنر 6 ایکس از نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS LCD استفاده شده است که دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. در زیر قاب این تلفن هوشمند از تراشه کرین 655 ساخت هواوی استفاده شده است که از پردازنده ۸ هسته‌ای بهره می‌برد. ۴ هسته‌ی این پردازنده با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز و ۴ هسته با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز کار می‌کنند. هواوی در این تراشه از پردازنده گرافیکی T830MP2 استفاده کرده است.

مدل پایه آنر 6 ایکس از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که البته به لطف کارت حافظه میکرو اس‌دی می‌توان این میزان را افزایش داد. البته مدل دیگری نیز در نظر گرفته شده که از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

دوربین آنر 6 ایکس نسبت به یک دستگاه ۲۵۰ دلاری از کیفیت به‌مراتب بالاتری برخوردار است. این دوربین متشکل از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی است که می‌تواند تصاویری با کیفیت بالا ثبت کند. در این دوربین از یک فلش ال‌ای‌دی و فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده شده است. دوربین جلوی گوشی دارای یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است و باتری آن ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

از دیگر مشخصات آنر 6 ایکس می‌توان به بلوتوث ۴.۱، وای‌فای، رادیو اف‌ام و یک درگاه میکرو یو‌اس‌بی v2.0 اشاره کرد. در این دستگاه از چیپ ان‌اف‌سی استفاده نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات