تیزر ویدیویی جدیدی از گلکسی اس 8 منتشر شد

سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی کره‌ای سامسونگ تیزری منتشر کرده است که در آن به رونمایی از گلکسی اس 8 اشاره می‌شود.
تبلیغات

تیزر جدیدی توسط سامسونگ منتشر شده است که در ابتدای این تیزر کوتاه، اعداد از یک تا هشت شمارش می‌شوند که اشاره به هشتمین پرچم‌دار سری گلکسی اس دارد. در این تیزر، فردی به سمت دری می‌رود که شباهت بسیاری به طراحی گلکسی اس 8 دارد. این در از گوشه‌های گرد برخوردار است و پس از باز شدن آن، جمله‌ای روی صفحه به نمایش در می‌آید که به معنی تکامل و یک شروع جدید است. این جمله تقریبا برنامه‌ها و ایده‌های سامسونگ در مورد گلکسی اس 8 را بیان می‌کند.

پس از باز شدن در می‌توان کهکشانی را مشاهده کرد که بار دیگر اشاره‌ای به سری گوشی‌های هوشمند گلکسی است. تیزر به حالتی طراحی شده است که یک دنیای واقعیت مجازی را شبیه‌سازی می‌کند و می‌تواند به این معنی باشد که گلکسی اس 8 به همراه هدست واقعیت مجازی عرضه می‌شود یا سامسونگ قصد دارد قابلیت واقعیت افزوده را به پرچم‌دار جدید خود اضافه کند.

در انتهای تیزر، زمان رونمایی از گلکسی اس 8 نمایان می‌شود. این تیزر برای کره جنوبی عرضه شده است و با در نظر گرفتن زمانی که در ویدیو به نمایش درآمده است، می‌توان نتیجه گرفت که گلکسی اس 8 در کره جنوبی و ایالات متحده به‌صورت همزمان رونمایی می‌شود.

با وجود اینکه هنوز چند روزی به رونمایی از گلکسی اس 8 باقی مانده، اطلاعات زیادی از این محصول در فضای مجازی قرار گرفته است که می‌توان به دستیار هوشمند بیکسبی اشاره کرد.

گلکسی اس 8 قرار است در کنار یک مدل با صفحه نمایشگر بزرگ‌تر رونمایی شود. گلکسی اس 8 از نمایشگر ۵.۷ اینچی برخوردار است و گلکسی اس 8 پلاس دارای نمایشگری با ابعاد ۶.۲ اینچ خواهد بود. انتظار داریم در پشت هر دو گوشی هوشمند از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شود. یک اسکنر اثرانگشت نیز در پشت پرچم‌داران جدید سامسونگ وجود خواهد داشت.

پرچم‌داران جدید سامسونگ را می‌توان اولین تلفن‌های هوشمندی خواند که از تراشه اسنپدراگون 835 یا اکسینوس 8895 بهره خواهند برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات