گوشی های جدید نوکیا در نیمه دوم ۲۰۱۷ عرضه می‌شود

چهارشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مسئولان اچ‌ام‌دی تأیید کرده‌اند که تمام گوشی‌های جدید نوکیا در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ روانه بازار خواهند شد.
تبلیغات

تقریبا به انتهای نیمه اول سال ۲۰۱۷ رسیده‌ایم؛ اما گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا که توسط اچ‌ام‌دی ساخته می‌شوند، عرضه نشده‌اند. این در حالی است که در گذشته، کمپانی فنلاندی اعلام کرده بود که گوشی‌های هوشمندی از قبیل نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و مدل جدید نوکیا 3310 در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ روانه بازار اروپا خواهند شد.

در هر صورت، تامیسلاو هیمبل، مدیر بازاریابی اروپای اچ‌ام‌دی گلوبال، به‌تازگی زمان عرضه گوشی‌های هوشمند نوکیا را که در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شده بودند، اعلام کرده است.

طبق گفته‌های هیمبل، هر سه گوشی هوشمند جدید نوکیا و همچنین فیچرفون نوکیا 3310 در بازه زمانی نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهند شد. این در حالی است که پیش‌فروش تعدادی از این محصولات هم‌اکنون در بعضی از کشورهای اروپایی آغاز شده است؛ اما عرضه آن‌ها تا نیمه دوم سال ۲۰۱۷ صورت نخواهد گرفت.

اچ‌ام‌دی اعلام کرده است که قیمت این محصولات به دلیل مالیات بر ارزش افزوده ممکن است متفاوت باشد. کمپانی فنلاندی قیمت نوکیا 3 را ۱۳۹ یورو اعلام کرده است. این در حالی است که نوکیا 5 و نوکیا 6 به ترتیب برچسب قیمت ۱۸۹ و ۲۲۹ یورویی دارند.

البته نسخه محدود نوکیا 6 با قیمت ۲۹۹ یورو عرضه می‌شود و احتمالا برای فروش در بازارهای مخصوصی در نظر گرفته شده است. نوکیا 3310 جدید نیز با برچسب قیمت ۴۹ یورویی در ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات