اولین تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 8 فاش شدند

دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در فاصله‌ی ۹ روز مانده به رونمایی از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ، تصاویر تبلیغاتی منتسب به این دو گوشی‌ هوشمند فاش شده است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد اولین مجموعه از تصاویر تبلیغاتی طراحی‌شده برای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ فاش شده است. سامسونگ در نظر دارد نسل جدید گوشی هوشمند خود را در تاریخ ۲۹ مارس، یعنی ۹ روز دیگر رونمایی کند. دو تصویر از مجموعه‌ی تصاویر فاش شده، دو نسخه‌ی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را در کنار یکدیگر نمایش می‌دهند که می‌توان تصور بهتری از تفاوت سایز این دو گوشی هوشمند داشت. در سومین تصویر، قابلیت‌های دوربین به تصویر کشیده است. در این تصویر گوشی در حال عرضی قرار دارد و نمایشگر به‌عنوان ویوفایندر دوربین ایفای نقش می‌کند؛ ولی جزئیاتی از نرم‌افزار دوربین مشاهده نمی‌شود.

گلکسی اس 8  و گلکسی اس 8 پلاس

همان‌طور که اشاره کردیم، مجموعه‌ی مورد نظر شامل سه تصویر است که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را در کنار هم نشان می‌دهند. در تصاویر جدید نیز می‌توان تصدیق کرد که گلکسی اس ۸ از نمایشگر ۵.۸ اینچی و گلکسی اس ۸ پلاس از نمایشگر ۶.۲ اینچی بهره می‌برد. در طی ماه‌های اخیر همواره شاهد انتشار اخباری بوده‌ایم که بر این موضوع تأکید داشتند. اطلاعات جدید نشان از این دارند که هر دو نسخه‌ی پرچم‌دار جدید سامسونگ از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره می‌برند و از این نظر، پرچم‌داران جدید سامسونگ شبیه به جی ۶ ال‌جی هستند.

گلکسی اس 8

سامسونگ در گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از دو تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و اکسینوس ۸۸۹۵ استفاده خواهد برد. دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین جلو ۸ مگاپیکسل خواهد بود. باتری مورد استفاده در گلکسی اس ۸ ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و نسخه‌ی بزرگ‌تر از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و این موضوع به دلیل سایز بزرگ‌تر گلکسی اس ۸ پلاس است. گلکسی اس ۸ با بهره‌گیری از حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی برچسب قیمت ۸۰۰ دلاری خواهد داشت، حال آنکه گلکسی اس ۸ پلاس با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ۸۷۰ دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ در صفحه‌ی گلکسی اس 8 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات