هواوی پی 10 لایت معرفی شد؛ ۴ گیگابایت رم و تراشه کرین 655

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی گوشی پی ۱۰ لایت را با رم ۴ گیگابایتی و چیپ‌ست کرین ۶۵۵ راهی بازار کرد.
تبلیغات

هواوی گوشی‌ پی ۱۰ لایت را معرفی کرد. این محصول در واقع محصول میان‌رده‌ی جدید این شرکت محسوب می‌شود. مدتی قبل گوشی‌ هواوی پی ۱۰ در کنار مدل بزرگ‌تر این محصول با نام هواوی پی ۱۰ پلاس در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلون رسما معرفی شد و بسیاری منتظر رونمایی از گوشی‌ میان‌رده‌ی جدید این شرکت بودند. حال به نظر می‌رسد پس از چند بار لو رفتن اطلاعات پی ۱۰ لایت در هلند، این محصول معرفی شده است. باید اشاره کنیم که تصویر منتشرشده از این گوشی در رویداد مطبوعاتی مخصوص هواوی به نمایش درآمده است.

huawei p10 lite

گوشی‌ هواوی پی ۱۰ لایت بدنه‌ای از جنس فلز دارد و تمام کلید‌های فیزیکی آن در لبه‌ی سمت راست این دستگاه تعبیه شده‌اند. در لبه‌ی پایینی پی ۱۰ لایت شاهد درگاه یواس‌بی نوع سی هستیم که در دو طرف آن اسپیکر و میکروفون قرار گرفته‌اند. در بخش پشتی پی ۱۰ لایت یک دوربین تکی به همراه فلش ال‌ای‌دی و سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. گوشی مورد بحث از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) بهره می‌برد. حافظه‌ی رم در نظر گرفته‌شده برای این محصول ۴ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایت است.

huawei p10 lite

پی ۱۰ لایت به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی کرین ۶۵۵ مجهز شده است. این تراشه‌ی میان‌رده ساخت های‌سیلیکون و شامل هشت هسته‌ی پردازشی است. دوربین پشتی دستگاه یادشده ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. هواوی پی ۱۰ لایت همچنین از یک باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل پیش‌فرض پی ۱۰ لایت اندروید ۷.۰ نوقا است که رابط کاربری اختصاصی هواوی موسوم به EMUI 5.1 روی آن اعمال شده است. بد نیست اشاره کنیم که EMUI 5.1، جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری هواوی، در گوشی‌ هوشمند هواوی پی ۱۰ نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر دقیقا نمی‌دانیم این محصول با چه قیمتی روانه‌ی بازار خواهد شد؛ اما باید اشاره کنیم که قیمت درج‌شده در لیست‌ مشخصات این محصول در وب‌سایت هلند هواوی، ۳۴۹ یورو است. البته مشخصات منتشرشده از هواوی پی ۱۰ لایت در وب‌سایت مورد بحث، مربوط به پیش از معرفی رسمی این محصول است و شاید قیمت نهایی این گوشی کمتر از ۳۴۹ یورو باشد. در نهایت باید منتظر بمانیم تا ببینیم هواوی چه زمانی قیمت رسمی گوشی‌ مذکور را اعلام خواهد کرد. در هر صورت با توجه به سابقه‌ی هواوی، انتظار می‌رود گوشی پی ۱۰ لایت با نرخی مقرون‌ به‌صرفه به بازار عرضه شود.

نظر شما در مورد هواوی پی ۱۰ لایت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات