مدل اولیه گوشی تاشو سامسونگ احتمالا سه ماهه سوم سال آماده می‌شود

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ احتمالا در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی اولین نمونه‌ی گوشی‌ هوشمند تاشو خود را آماده خواهد کرد.
تبلیغات

احتمال می‌رود سال ۲۰۱۷ سامسونگ سرانجام اولین گوشی‌ هوشمند تاشو خود را تولید و راهی بازار کند. اگرچه فعلا پیش‌بینی در این زمینه زود است؛ اما منابع نزدیک به سامسونگ اعلام کرده‌اند که این کمپانی قصد دارد تولید یک نمونه‌ی اولیه از گوشی یادشده را اواخر نیمه‌ی دوم سال جاری آغاز کند. اگر نمونه‌ی اولیه‌ی این گوشی به‌درستی کار کند و مشکل خاصی نداشته باشد، احتمال دارد تولید انبوه این محصول تاشو اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز شود.

سامسونگ از چند سال قبل تا‌کنون، بارها در مورد گوشی‌های هوشمند تاشو صحبت کرده است و تبلیغاتی نیز برای این نوع محصولات به نمایش گذاشته؛ ولی تاکنون هیچ نمونه‌ای که به طور سالم کار کند، ارائه نداده است. نکته جالب اینجا است که سال‌های قبل هم خبرهایی مبنی بر تولید یک نمونه‌ی کاربردی گوشی‌ هوشمند تاشو منتشر شده است؛ اما هیچ‌گاه چنین محصولی به تولید نرسیده است. از آنجا که در سال ۲۰۱۶ مشکلاتی برای سری نوت سامسونگ به وجود آمد، سال ۲۰۱۷ برای این کمپانی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. 

البته شاید این اقدامات سرانجام به تولید یک محصول سودده منجر نشود. به‌ نظر می‌رسد سامسونگ برای معرفی محصولات جدید بیشتر احتیاط می‌کند. اخیرا گزارشی منتشر شده است مبنی بر اینکه در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، سامسونگ یک نمونه‌ی اولیه از گوشی‌ هوشمند تاشو خود را به‌صورت محدود و با تدابیر امنیتی زیاد در معرض دید قرار داده است. گفته شده که حتی شرکای تجاری سامسونگ نیز برای بازدید از این دستگاه دعوت نشده‌اند و این کمپانی محصول یادشده را فقط به تعداد محدودی از اپراتورهای بزرگ مخابراتی نشان داده است.

سامسونگ با تولید نمونه‌ی اولیه‌ی گوشی‌ هوشمند تاشوی خود، علاوه بر تست کیفیت و عملکرد این محصول، بازخورد احتمالی بازار به چنین دستگاهی را بررسی خواهد کرد. از آنجا که ایده‌هایی چون گوشی ماژولار ال‌جی جی ۵ و پروژه آرا گوگل با شکست مواجه شدند، نمی‌توان سامسونگ را به دلیل احتیاط زیاد در معرفی گوشی‌ هوشمند تاشو سرزنش کرد؛ زیرا امکان دارد سرنوشت محصولات ماژولار یادشده، برای گوشی تاشو نیز تکرار شود.

اگر بازخوردها به این محصول مثبت باشند، انتظار می‌رود تولید این دستگاه در سال ۲۰۱۸ آغاز شود. منابع مختلف اعلام کرده‌اند که زمان زیادی تا معرفی گوشی‌های هوشمند تاشو باقی نمانده است؛ اما به‌نظر نمی‌رسد سامسونگ این دستگاه را همزمان با مدل بعدی گوشی‌ گلکسی اس معرفی کند. زودترین زمانی که احتمال دارد نمونه‌ی اولیه‌ی گوشی‌ هوشمند تاشو سامسونگ را ببینیم، نمایشگاه IFA 2017 است که اواخر تابستان برگزار خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات