پروژه Eye در کیک استارترز یک گوشی اندروید به آیفون شما اضافه می‌کند

شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پروژه‌ی جالب آی (Eye) در کیک‌استارترز در واقع یک قاب برای آیفون است که باعث می‌شود یک گوشی‌هوشمند اندروید به آیفون شما اضافه شود.
تبلیغات

پروژه‌ی Eye در وب‌سایت کیک‌استارترز هدفی ۹۵ هزار دلاری تعیین کرده است و ۳۲ روز دیگر برای دستیابی به این هدف فرصت دارد. این پروژه در واقع قصد دارد یک قاب برای آیفون تولید کند و همین حالا سرمایه‌ای بیش از نیاز خود (۹۷ هزار دلار) به دست آورده است. اما چرا باید برای یک قاب آیفون تا به این حد هیجان وجود داشته باشد؟ پاسخ این سؤال ساده است؛ قاب Eye یک نمایشگر دارد که باعث می‌شود یک گوشی‌ اندروید به همراه آیفون خود در اختیار داشته باشید. این در حالی است که بخش اندروید این قاب از اسپیکر، میکروفون و دوربین آیفون استفاده می‌کند و در واقع این بخش‌ها بین دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌اواس مشترکا مورد استفاده قرار خواهند گرفت. اما سایر قطعات این قاب اندروید به‌طور کاملا مجزا از آیفون عمل می‌کنند.

این قاب یک نمایشگر به پشت آیفون شما اضافه می‌کند. صفحه‌نمایش این قاب ۵ اینچی و از نوع امولد است و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل ارائه می‌دهد. سیستم‌عامل این قاب اندروید ۷.۱ است و از پردازنده‌ی Helio P20 بهره می‌برد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، این چیپ‌ست مجهز به هشت هسته‌ی پردازشی و چیپ گرافیکی آن Mali-T880 MP2 با فرکانس کاری ۹۰۰ مگاهرتز است. از دیگر مشخصات قاب Eye می‌توان به قابلیت صفحه‌ی همیشه روشن، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این محصول از ۳ گیگابایت رم پردازشی بهره می‌برد و حافظه‌ی داخلی آن ۱۶ گیگابایت است. نکته جالب دیگر اینکه قاب آی از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند و می‌توان تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر به آن اضافه کرد. این محصول همچنین از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و به ان‌اف‌سی و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده است. قاب آی در دو سایز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت: یک مدل برای آیفون ۶ و مدل دیگر برای آیفون ۶ اس و آیفون ۷. مدل بزرگ‌تر با گوشی‌های آیفون ۶ پلاس، آیفون ۶ اس پلاس و آیفون ۷ پلاس به‌طور کامل همخوانی دارد.

اجرای اندروید روی آیفون هیجان‌انگیز به‌ نظر می‌رسد. نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات