پرچمداران آینده‌ نوکیا احتمالا از دوربین کارل زایس بهره می‌برند

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا نوکیا درصدد است از دوربین‌های ساخت کارل‌ زایس در پرچمداران جدیدش بهره ببرد.
تبلیغات

اچ‌ام‌دی گلوبال اخیرا از جدیدترین گوشی‌های هوشمند برند نوکیا رونمایی کرده است که البته در بین محصولات جدید این کمپانی، خبری از یک مدل پرچمدار نیست. در هر حال، یکی از محصولات جدید نوکیا گوشی‌ ساده و خاطره‌انگیز نوکیا ۳۳۱۰ بود که ماه پیش در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ به نمایش درآمد.

مقاله‌های مرتبط:

    درحالی‌که به‌تازگی شایعات و خبرهای بیشتری در مورد یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید با برند نوکیا منتشر می‌شود، این کمپانی فنلاندی در حساب کاربری توییتر خود پاسخ برخی از سؤالات کاربران و طرفدارانش را داده است. یکی از این سؤالات در مورد احتمال استفاده از لنز‌های معروف کارل‌ زایس در گوشی‌های هوشمند آینده‌ی نوکیا بوده است.

    هفته‌ی گذشته گزارشی منتشر شد و بر اساس آن، نوکیا این مورد را به‌وضوح اعلام کرده بود که از این پس از تکنولوژی‌های کارل‌ زایس در محصولات خود بهره نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که NPU در بخش دوربین با اچ‌ام‌دی گلوبال روابط نزدیکی دارد و همین مورد باعث شده است اچ‌ام‌دی در این زمینه سخنان دیگری بیان کند.

    به نظر می‌رسد در توییت جدید مورد بحث به نام گوشی‌های کنونی این شرکت یعنی نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ اشاره شده است. بنابراین اچ‌ام‌دی گلوبال احتمالا در  گوشی‌های هوشمند پرچمدار آینده‌ی خود از تکنولوژی‌های کمپانی کارل‌ زایس بهره خواهد گرفت.

    البته این خبر بدان معنا نیست که گوشی‌های پرچمدار آینده‌ی نوکیا حتما از لنز ساخت کارل‌ زایس بهره ببرند؛ اما احتمال این امر همچنان وجود دارد. بنابراین طرفداران این برند می‌توانند همچنان امیدوار باشند که یک جانشین شایسته از اکوسیستم اندروید برای گوشی هوشمند لومیا ۱۰۲۰ از راه برسد.

    نظر شما در این مورد چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات