مقایسه ابعاد گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با گلکسی اس 6، اس 7، نوت 7 و آیفون 7

پنج‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصویری از مقایسه‌ی ابعاد گوشی گلکسی اس 8 و اس ۸ پلاس با گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۶، گلکسی نوت ۷ و آیفون ۷ منتشر شده است.
تبلیغات

حال که تقریبا با شکل و ظاهر گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ سامسونگ آشنایی داریم، تصویر جدیدی از این دو محصول منتشر شده که ابعاد آن‌ها را در کنار دیگر گوشی‌های هوشمند ساخت سامسونگ و اپل که هم اکنون عرضه شده‌اند نشان می‌دهد.

فاش‌کننده‌ی معروف @OnLeaks در حساب کاربری توییتر خود چندین عکس منتشر کرده که در آن‌ها ابعاد فیزیکی دو گوشی‌هوشمند مورد انتظار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با ابعاد گوشی‌های گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۶، گلکسی نوت ۷ و همچنین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس مقایسه شده است.

همانطور که در تصاویر پایین مطلب مشاهده می‌کنید ظاهرا گلکسی اس ۸ کمی کوتاه‌تر از گلکسی نوت ۷ است و این در حالی است که گلکسی اس ۸ پلاس به‌نظر نسبت به فبلت نوت ۷ کمی بلند‌تر است. همچنین بر طبق این تصاویر مشخص است که دو پرچمدار بعدی سامسونگ از گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۶ بلندتر هستند.

نکته جالب در مورد این تصاویر این است که گلکسی اس ۸ پلاس ابعادی شبیه به آیفون ۷ پلاس دارد ولی در عین حال از نمایشگر بزرگ‌تری بهره می‌برد. ظاهرا سامسونگ تلاش کرده تا بهترین نسبت نمایشگر به گوشی را در پرچمداران جدید خود ارائه کند. در هر حال باید منتظر بنمانیم تا ببینیم  در دست گرفتن این دو گوشی‌هوشمند پرچمدار، تا چه میزان راحت خواهد بود و آیا می‌توان به‌راحتی با یک دست با آن‌ها کار کرد یا خیر.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات