رنگ بندی و قیمت احتمالی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس فاش شد

سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
پس از فاش شدن بسیاری از مشخصات گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، حالا به‌ نظر می‌رسد قیمت و رنگ‌بندی این دو دستگاه نیز مشخص شده است.
تبلیغات

مطمئنا تاکنون تصاویر و ویدیو‌های زیادی از گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ و  گلکسی اس ۸ پلاس مشاهده کرده‌اید. علاوه بر این، احتمالا می‌دانید که این دو دستگاه در چه تاریخی رسما معرفی خواهند شد. تنها نکاتی که در اینجا باقی می‌ماند، قیمت این دو پرچم‌دار جدید و رنگ‌بندی در نظر گرفته‌شده برای آن‌ها است. مطمئنا سامسونگ تا پیش از معرفی رسمی این دو گوشی در ۲۹ مارس (۹ فروردین ۹۶) اطلاعاتی را که در مورد این محصولات منتشر شده است، تأیید نخواهد کرد. در هر صورت گزارش جدیدی منتشر شده است که بر اساس آن، پرچم‌دار بعدی سامسونگ در سه رنگ مختلف به بازار عرضه خواهند شد.

در گزارش یادشده اعلام شده است که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و بنفش در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. در بین این رنگ‌ها، مدل بنفش مطمئنا جذابیت بیشتری دارد؛ چراکه استفاده از این رنگ در تولید گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سامسونگ غیرمعمول است. علاوه بر این گفته می‌شود گلکسی اس ۸ با نمایشگر ۵.۷ اینچی با قیمت ۷۹۹ یورو به فروش خواهد رسید. قیمت گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ پلاس با نمایشگر ۶.۲ اینچی ۸۹۹ یورو اعلام شده است. اگر این خبر صحت داشته باشد، دو محصول مورد اشاره نسبت به نسل قبلی خود کمی‌ گران‌تر خواهند بود. برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم که سال پیش سامسونگ دو گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را پس از عرضه‌ی اولیه به ترتیب با قیمت ۶۹۹ یورو و ۷۹۹ یورو به فروش رساند. البته یک‌بار دیگر باید بگوییم که این اطلاعات هنوز به طور رسمی تأیید نشده‌اند؛ بنابراین تا زمانی که این جزئیات رسما از طرف سامسونگ اعلام شود، نمی‌توان با قاطعیت در این مورد سخن گفت. پرچم‌داران جدید سامسونگ در ۲۹ مارس (۹ فروردین ۹۶) در طی مراسمی رسمی در شهر لندن معرفی خواهند شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات