کنترل کیفیت دلیل تاخیر در عرضه آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6

پنج‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دفتر سامسونگ در انگلستان اعلام کرده که دلیل تاخیر عرضه‌ی آپدیت اندروید نوقا برای دو گوشی‌ گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج به دلیل ایجاد اطمینان از کیفیت این آپدیت است.
تبلیغات

در حالیکه بیشتر اخبار در مورد محصولات جدید معرفی شده در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلون منتشر می‌شود، اما خبرهایی هم در مورد انتشار به‌روزرسانی‌های نر‌م‌افزاری برای برخی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار قدیمی شرکت‌های مختلف از جمله محصولات سری گلکسی سامسونگ منتشر شده است.

متاسفانه حتی پس از گذر از ماه فوریه سامسونگ نتوانسته گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج، گلکسی اس ۷ اج پلاس یا نوت ۵ را در ترکیه و نواحی دیگر جهان به اندروید ۷.۰ نوقا به‌روزرسانی کند. اما حالا بنا به اعلام دفتر سامسونگ در بریتانیا، گفته می‌شود دلیل تاخیر ارائه‌ی آپدیت مورد بحث حداقل برای دو گوشی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ پلاس، اطمینان از کیفیت این به‌روزرسانی است.

حساب رسمی توییتر سامسونگ انگلیس پستی منتشر کرده که در آن نوشته شده زمان انتشار آپدیت نوقا مشخص نیست و فقط به این نکته اشاره شده که به محض آماده شدن به‌روزرسانی نوقا، سامسونگ سریعا آن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در این پست همچنین نوشته شده که دلیل این تاخیر این است که سامسونگ می‌خواهد نرم‌افزاری با بالاترین کیفیت ممکن را ارائه دهد.

بالا بردن ثبات و امنیت نرم‌افزاری باعث شده تا سرعت ارائه‌ی آپدیت اندروید نوقا کاهش یابد اما مشخصا این وضعیت چندان برای کاربران قابل قبول نیست. سامسونگ که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند جهان محسوب می‌شود پس از گذشت ۷ ماه از انتشار رسمی اندروید نوقا این آپدیت را فقط برای دو گوشی‌ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ارائه داده است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات