ویدیوی گلکسی اس 8 سامسونگ همراه با نتایج بنچمارک فاش شد

یک‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش، ویدیویی از گلکسی اس ۸ سامسونگ به طول ۵ ثانیه فاش شد که جزئیات طراحی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.
تبلیغات

دقایقی پیش ویدیویی منتسب به گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شد که مشخصات ظاهری این گوشی هوشمند را هرچند در بازه‌ای کوتاه، اما تا حدودی شفاف نمایش می‌دهد. همان‌طور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، گلکسی اس ۸ سامسونگ از ظاهر زیبایی برخوردار است. در پشت این گوشی هوشمند می‌توان سنسور اثر انگشت را مشاهده کرد که شایعات پیشین در رابطه با این گوشی هوشمند را تأیید می‌کند. انتقال سنسور اثر انگشت به پشت گوشی در نتیجه‌ی حذف کلید فیزیکی در جلوی گوشی است و از این‌رو گزینه‌های طراحی برای سامسونگ محدود شده است که یکی از آن‌ها انتقال سنسور به پشت گوشی و دیگری ترکیب سنسور با نمایشگر در پنل جلویی است. با توجه به اخبار و همچنین آخرین ویدیوی فاش شده، سامسونگ راه‌حل ساده‌تر را برای انتقال سنسور به پشت گوشی انتخاب کرده است.

از دیگر اطلاعات فاش شده‌ی جدید در کنار ویدیو باید به نتایج بنچمارک گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس اشاره کرد. گوشی‌ هوشمند با کد SM-G950U در بنچمارک Geekbench، همان گلکسی اس ۸ است و نتیجه بنچمارک نشان از به‌کارگیری اندروید نوقا در آن دارد. انتظار می‌رود این گوشی‌ هوشمند در زمان عرضه همراه با اندروید ۷.۱ نوقا راهی بازار شود. تراشه‌ی مورد استفاده در گوشی بنچمارک شده، اسنپدراگون ۸۳۵ است که از وجود هشت هسته‌ی پردازشی در کنار ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. این گوشی‌ هوشمند موفق شده است در بنچمارک تک هسته‌ای امتیاز ۱۹۱۶ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۶۰۱۱ به دست بیاورد.

گوشی هوشمند دیگر، SM-G995U یا همان گلکسی اس ۸ پلاس است. تنها تفاوت نسخه‌ی بزرگ‌تر با گلکسی اس ۸ نمایشگر ۶.۲ اینچی در مقایسه با نمایشگر ۵.۸ اینچی گلکسی اس ۸ و همچنین ظرفیت باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در برابر ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی اس ۸ است. نتایج بنچمارک برای گلکسی اس ۸ پلاس در حالت تک هسته‌ای ۱۹۲۹ و برای حالت چند هسته‌ای ۶۰۸۴ ثبت شده است.

بنچمارک گلکسی اس 8

باید دید که سامسونگ طی مراسم خود در ۹ فروردین، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را با چه مشخصاتی راهی بازار خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات