قیمت گوشی ال جی جی 6 در اروپا از ۷۰۰ یورو شروع می‌شود

پنج‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
قیمت گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ در اروپا از ۷۳۰ یورو (حدود ۷۵۰ دلار) شروع می‌شود.
تبلیغات

گوشی ال‌جی جی ۶ یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل امسال در بارسلونا معرفی شد. این محصول از نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۷۹ درصد بهره می‌برد و طراحی بسیار زیبایی دارد. علاوه بر این صفحه‌نمایش این گوشی دارای نسبت تصویری ۱۸ به ۹ است. اگرچه ال‌جی از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ در این محصول بهره نگرفته، اما با وجود استفاده از اسنپدراگون ۸۲۱، گوشی ال‌جی جی ۶ محصول بسیار شایسته‌ای است که می‌توانید برای خرید آن را مد نظر داشته باشید. حال قیمت این دستگاه در اروپا مشخص شده است.

امروز گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ در یک خرده‌فروشی رومانیایی آنلاین با قیمت ۷۵۰ دلار برای فروش قرار داده شده است. در لیست این خرده‌فروشی، مدل ۳۲ گیگابایتی گوشی یادشده با رم ۴ گیگیابایتی قرار داده شده است. اوایل امروز نیز اطلاعاتی از جی ۶ در کره‌ی جنوبی منتشر شد که قیمت ۷۵۰ دلاری این محصول را تأیید می‌کند.

گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ مجهز به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با نسبت تصویری ۱۸ به ۹ است. این محصول از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام بهره می‌برد و مدل پایه‌ی آن ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی داخلی دارد. علاوه بر این مدل ۶۴ گیگابایتی جی ۶ در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. باتری در نظر گرفته‌شده برای پرچم‌دار جدید ال‌جی ظرفیتی ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد ولی مثل مدل قبلی این گوشی قابل تعویض نیست. سیستم‌عامل پیش‌فرض ال‌جی جی ۶ اندروید ۷.۰ نوقا است.

انتظار می‌رود گوشی‌ هوشمند جی ۶ ال‌جی در تاریخ ۱۰ مارس در کره‌ی جنوبی عرضه شود و مدت کوتاهی پس از آن در سراسر دنیا به فروش خواهد رسید.

نظر شما در مورد قیمت تعیین‌شده برای ال‌جی جی ۶ و قیمت گوشی های ال جی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات