آپدیت اندروید 7.0 برای ذنفون 3 Deluxe عرضه شد

پنج‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
طبق گزارش‌های جدید، کمپانی ایسوس آپدیت اندروید 7.0 نوقا را برای ذن‌فون 3 Deluxe با شماره مدل ZS550KL عرضه کرده است.
تبلیغات

کمپانی ایسوس را می‌توان جزو تولیدکنندگانی دانست که از محصولات خود به‌خوبی پشتیبانی می‌کنند. این کمپانی تایوانی، امروز آپدیت اندروید 7.0 نوقا را برای تلفن هوشمند ذن‌فون 3 Deluxe منتشر کرد.

آپدیت جدید هم‌اکنون برای گوشی‌های ذن‌فون 3 Deluxe که از شماره مدل ZS550KL بهره می‌برند، در دسترس است. متاسفانه آپدیت جدید از قابلیت ایسوس شیر لینک پشتیبانی نمی‌کند. این قابلیت، به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند اطلاعات و فایل‌ها را با دستگاه‌های دیگر به اشتراک بگذارند.

تعدادی از لایو والپیپرهای قدیمی حذف شده‌اند و بعضی از ژست‌ها نیز دیگر در ذن‌موشن پشتیبانی نمی‌شوند. البته قابلیت‌های جدید و امکانات زیادی به همراه آپدیت اندروید 7.0 نوقا در اختیار کاربران قرار داده شده است.

از میان این قابلیت‌ها می‌توان به استفاده از دو اپلیکیشن به‌صورت همزمان اشاره کرد. منوی سریع قابل شخصی‌سازی نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند با استفاده از این قابلیت، دسترسی سریع‌تری به اپلیکیشن‌ها داشته باشند.

عرضه آپدیت برای ذن‌فون 3 Deluxe شروع شده است و انتظار می‌رود تا هفته آینده در اختیار تمام کاربران قرار گیرد؛ بنابراین اگر هنوز آپدیت جدید را دریافت نکرده‌اید، باید کمی صبر کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات