داستان ساخت والپیپرهای گوشی ال جی جی 6

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در این مطلب اشاره‌ای به دلیل ساخته شدن تصاویر زمینه‌ی مخصوص گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی 6 خواهیم داشت.
تبلیغات

شاید فکر کنید که تصاویر زمینه‌ی استوک ساخته شده برای گوشی‌های هوشمند معمولا توسط رایانه‌ها تولید می‌شوند و هیچ دلیل و هدف خاصی در طراحی آن‌ها وجود ندارد، اما ال‌جی جی ۶ در این مورد استثنا است. کمپانی کره‌ای ال‌جی از یک روش معتبرتر و شخصی‌تر در ساخت والپیپرهای جدیدترین پرچمدار خود بهره گرفته و این تصاویر را بر اساس برگه‌های فیزیکی واقعی از کارت‌های استوک طراحی کرده است.

ال‌جی یک کلیپ ویدیویی کوتاه از فرآیند پشت‌پرده‌ی ساخت والپیپرهای گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ منتشر کرده که با توجه به آن، ظاهرا کار زیاد برای طراحی این تصاویر انجام داده است. طراحان این والپیپرها را با استفاده از دست طراحی کرده‌اند و برای کشیدن دایره از پرگار و برای بریدن کاغذ از کاترهای مخصوص استفاده کرده‌اند و زاویه‌ها را با استفاده از ابزارهای زاویه‌سنجی اندازه‌گیری کرده‌اند. 

اگر گمان می‌کنید که طراحان این والپیپرها لوازم مختلف را روی میز انداخته و سپس تصویری از آن تهیه کرده‌اند، شاید تا حدودی حق با شما باشد. تیم سازنده‌ی این تصاویر از ترکیب پلاستیک و کاغذ بهره گرفته‌اند و سپس نور و زاویه‌ها را بارها مورد تست قرار داده‌اند. در نهایت طراحان ال‌جی به نسبت تصویری ۲ به ۱ می‌رسند و همانطور که می‌دانید نسبت تصویری نمایشگر گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ نیز ۲ به ۱ است و به همین دلیل تصاویر زمینه‌ی یادشده به‌خوبی در این گوشی نمایش می‌یابند. در زیر می‌توانید کلیپ داستان پشت‌پرده‌ی ساخت والپیپرهای گوشی‌ هوشمند جی ۶ را مشاهده کنید. همچنین اگر به تصاویر زمینه‌ی این گوشی‌ علاقه‌مند هستید، می‌توانید با مراجعه به این مطلب، آن‌ها را دانلود کنید.

دانلود ۳۶۰p | دانلود ۷۲۰p

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات