گوشی های جیونی A1 و A1 پلاس با باتری بزرگ و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی معرفی شدند

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت جیونی (Gionee) در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ از دو گوشی‌ هوشمند جیونی A1 و A1 پلاس رسما رونمایی کرد.
تبلیغات

جیونی در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل امسال در بارسلونا به طور رسمی دو گوشی‌ هوشمند جدید خود با نام‌های جیونی A1 و جیونی A1 پلاس را معرفی کرد. همانطور که انتظار می‌رود، مدل پلاس این محصول از مشخصاتی فنی بهتر و قابلیت‌های بیشتری بهره می‌برد. هر دو گوشی بر ثبت تصاویر سلفی و ارائه‌ی یک تجربه‌ی کاربری عالی در این زمینه تمرکز دارند. دوربین پشتی و جلویی هر دو محصول یادشده مجهز به فلش است تا ثبت تصاویر در محیط‌های کم‌نور با کیفیت بالاتری انجام شود. علاوه بر این باتری در نظر گرفته شده برای جیونی A1 و A1 پلاس نسبتا بزرگ است. از دیگر ویژگی‌های این دو گوشی‌ هوشمند می‌توان به سنسور اثر انگشت اشاره کرد.

gionee a1 & a1 plus

گوشی جیونی A1 پلاس از یک صفحه‌نمایش بزرگ ۶ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد. حافظه‌ی رم این گوشی‌ هوشمند ۴ گیگابایت و پردازنده‌ی آن Helio P25 مدیاتک است. محصول مورد بحث از شبکه‌های پرسرعت 4G LTE پشتیبانی می‌کند و حافظه‌ی داخلی آن ۶۴ گیگابایت است. البته می‌توانید حافطه‌ی داخلی این دستگاه را با استفاده از کارت حافطه‌ی جانبی میکرو اس‌دی، تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر افزایش دهید. همانطور که اشاره کردیم جیونی A1 پلاس از یک باتری بزرگ با ظرفیت ۴۵۵۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. این گوشی‌ هوشمند ضخامتی ۹.۱ میلی‌متری دارد و وزن آن ۲۲۶ گرم است. جیونی A1 پلاس مجهز به یک دوربین سلفی بزرگ ۲۰ مگاپیکسلی در جلو و دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در بخش پشتی است.

gionee a1 & a1 plus

گوشی‌ هوشمند جیونی A1 معمولی مجهز به یک نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی است. این محصول از پردازنده‌ی Helio P10 بهره می‌برد و حافظه‌ی رم پردازشی آن ۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. حافظه‌ی داخلی جیونی A1 معادل گیگابایت است و این مدل همانند مدل پلاس، از کارت حافظه‌ی جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. این گوشی‌ هوشمند مجهز به یک دوربین تکی ۱۳ مگاپیکسلی پشتی است. گشودگی دیافراگم دوربین اصلی گوشی مورد بحث f/2.0 است. دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای جیونی A1 معمولی ۱۶ مگاپیکسلی است. این مدل همانند مدل پلاس از یک باتری بزرگ بهره می‌برد. در واقع باتری این گوشی‌ هوشمند ظرفیتی ۴۰۱۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. وزن جیونی A1 معادل ۱۸۲ گرم و ضخامت آن ۸.۵ میلی‌متر است.

لازم به ذکر است که هر دو گوشی‌ هوشمند مورد اشاره به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۷ نوقا را اجرا می‌کنند که البته رابط کاربری انحصاری جیونی موسوم به آمیگو یو‌آی (Amigo UI) روی آن اعمال شده است. همچنین قیمت و زمان عرضه‌ی این دو محصول به بازار هنوز اعلام نشده است.

نظر شما در مورد دو گوشی جدید جیونی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات