تصاویر منتسب به پی 10 هواوی از طریق FCC فاش شد

جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی رونمایی از پی ۱۰ هواوی طی مراسم ۸ اسفندماه در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلونا، تصاویری از این گوشی هوشمند برگرفته از FCC فاش شده است.
تبلیغات

در آستانه‌ی رونمایی از پی ۱۰ هواوی طی کنفرانسی در ۸ اسفندماه، تصاویری منتسب به این گوشی هوشمند برگرفته از کمیسیون فدرال ارتباطات فاش شده است که ابعاد پی ۱۰ را نمایش می‌دهند. تا امروز تصاویر و رندرهای متعددی منتسب به پی ۱۰ هواوی فاش شده است که به همراه تصاویر جدید، جزئیات زیادی از پی ۱۰ را به نمایش می‌گذارند.

شواهد امر گویای این موضوع هستند که FCC در حال بررسی پی ۱۰ هواوی برای صدور مجوزهای لازم به منظور عرضه‌ی این گوشی هوشمند در بازار آمریکا است. هرچند در مستندات FCC از این گوشی با عنوان پی ۱۰ یاد نمی‌شود، اما مشخصات منتسب گویای این موضوع هستند که تصاویر فاش شده به پی ۱۰ تعلق دارند.

پی 10 هواوی

همانطور که در تصاویر می‌توان مشاهده کرد، در پشت پی ۱۰ شاهد استفاده از دوربین دوگانه هستیم. همچنین با توجه به قرار گرفتن کلید فیزیکی در پنل جلویی، سنسور اثر انگشت نیز روی آن تعبیه شده است. در لبه‌ی پایینی گوشی، هواوی از وجود جک هدفون ۳.۵ میلی متری استفاده کرده است که در کنار آن درگاه USB نوع سی وجود دارد.

پی 10 هواوی

در کنار انتشار تصاویری از پی ۱۰ برگرفته از FCC، ایوان بلس، افشاگر نام‌آشنای دنیای فناوری نیز با انتشار توییتی که با یک تصویر همراه شده، پی ۱۰ هواوی را به نمایش گذاشته است. در این تصویر نیز می‌توان ظاهری مشابه تصاویر FCC مشاهده کرد که اطلاعات این نهاد را تصدیق می‌کند. تصویر فاش شده توسط بلس، پی ۱۰ را در سه رنگ آبی، سبز و طلایی نمایش می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات