تصاویر رندر و مشخصات احتمالی گوشی وان پلاس 4 فاش شد

پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
امروز تصاویری مفهومی از گوشی Oneplus 4 منتشر شده است که علاوه بر طراحی ظاهری، مشخصات احتمالی آن را نیز نشان می‌دهد.
تبلیغات

سال گذشته وان‌پلاس دو گوشی وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3 تی را روانه بازار کرد که با توجه به مشخصات فنی بالا در کنار قیمت مناسب و اندروید خام، توانست توجه کارشناسان و کاربران زیادی را جلب کند. اما امروز رندرهای مفهومی و مشخصات احتمالی پرچمدار بعدی این کمپانی به نام وان‌پلاس 4 فاش شده است. فعلا باید این گوشی را با نام وان‌پلاس 4 بشناسیم، ولی از آنجایی که عدد 4 در چین نحس است، این احتمال وجود دارد که وان‌پلاس نام دیگری را برای گوشی در دست ساخت خود انتخاب کند.

با توجه به اینکه سال گذشته وان‌پلاس دو پرچمدار معرفی کرده است، احتمال دارد روی نسل جدیدی از پرچمدار خود کار کند که سال ۲۰۱۷ با نام احتمالی وان‌پلاس 5 وارد بازار شود.

Oneplus 4

رندرهایی که امروز منتشر شده به وان‌پلاس 4 منتسب است و به نظر می‌رسد رنگ‌بندی پرچمدار جدید این کمپانی چینی، از دو رنگ نقره‌ای و طلایی قبلی کمی فاصله گرفته است و می‌توانیم علاوه بر دو رنگ سیاه و سفید، نسخه‌ای قرمز رنگ از وان‌پلاس 4 را نیز مشاهده کنیم.

Oneplus 4

براساس تصاویر، یکی دیگر از نوآوری‌های احتمالی پرچمدار بعدی وان‌پلاس را می‌توانیم دوربین دوگانه این گوشی بدانیم که به‌صورت عمودی در پشت گوشی قرار گرفته است و بین دو لنز دوربین، فلاش دوگانه LED نیز تعبیه شده است. گفته می‌شود این گوشی به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسل به عنوان ماژول اصلی و یک سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسل مجهر شده است. همچنین در جلوی دستگاه یک دوربین ۸ مگاپیکسل و نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 2K در نظر گرفته شده است.

Oneplus 4

همچنین قرار است پرچمدار جدید وان‌پلاس با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت رم در دو نسخه‌ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا ۲۵۶ گیگابایت عرضه شود. گفته می‌شود وان‌پلاس برای گوشی وان‌پلاس 4 از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع OnePlus DASH استفاده خواهد کرد.

Oneplus 4

پیش‌تر، کارل پی، یکی از مؤسسان وان‌پلاس اشاره کرده بود که نسل بعدی گوشی این کمپانی به نمایشگر اولد مجهز خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه از سیستم عامل اکسیژن مبتنی بر اندروید 7 نوقا بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات