ال جی یک تیزر برای معرفی رابط کاربری جدید UX 6.0 منتشر کرد

جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ال‌جی برای معرفی رابط کاربری جدید گوشی ال‌جی جی ۶ موسوم به UX 6.0 یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده است.
تبلیغات

تاکنون مشخص شده است گوشی‌ هوشمند مورد انتظار ال‌جی جی ۶ از رابط کاربری جدیدی به نام UX 6.0 بهره خواهد برد. این کمپانی اعلام کرده است رابط کاربری مورد اشاره به‌طور خاصی سفارشی‌سازی شده تا کاربران بتوانند حداکثر استفاده را از نمایشگر ۵.۷ اینچی QHD گوشی جی ۶ ببرند.

صفحه‌نمایش گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ دارای نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ خواهد بود و شرکت مورد بحث اعلام کرده است این نمایشگر به ارائه یک تجربه‌ی پیشرفته در چندوظیفگی کمک خواهد کرد.

البته نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ گوشی‌ ال‌جی جی ۶ مزیت‌های دیگری نیز برای این محصول به دنبال دارد. کمپانی ال‌جی در جریان برگزاری یک رویداد مطبوعاتی در این رابطه گفته است: «به‌طور هم‌زمان پنجره‌ی دریافت تماس صوتی و اپلیکیشن تقویم یا اپلیکیشن گالری را باز و در عین حال از اپ پیام‌رسان استفاده کنید. همچنین می‌توان چند پاراگراف را به یکدیگر متصل کرد و همه‌ی آن‌ها را در قالب یک تصویر زمینه‌ روی صفحه‌ی قفل دستگاه قرار داد.»

ال‌جی در ادامه گفته است: «در یک طرف نمایشگر با استفاده از اپلیکیشن نوت، یادداشت‌های مورد نظرتان را بنویسید و به‌طور هم‌زمان در سمت راست صفحه‌نمایش وب‌سایت‌های دلخواه را مرور کنید. با چرخاندن گوشی جی ۶ به حالت افقی و باز کردن اپلیکیشن تقویم، سمت چپ نمایشگر خود تقویم را مشاهده خواهید کرد و در سمت راست جزئیات برنامه‌های زمان‌بندی‌شده‌تان نمایان می‌شود. باید گفت ترکیب‌های بسیار زیادی شبیه به آنچه اشاره شد، در گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ ارائه می‌شود.»

ال‌جی همچنین اعلام کرده است که می‌توان با استفاده از دوربین گوشی هوشمند جی‌ ۶، عکس‌ گرفت و در عین حال گالری تصاویر را مرور کرد. قابلیت جدیدی به نام دوربین مربعی به ال‌جی جی ۶ اضافه شده است که نمایشگر ۱۸ به ۹ این دستگاه را به دو بخش مربعی کاملا یکسان تقسیم خواهد کرد و بدین طریق کاربران می‌توانند تصاویری با نسبت ابعاد یک به یک تهیه کنند و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام با دیگران به اشتراک بگذارند.

دیگر قابلیت گوشی مورد بحث که ال‌جی به آن اشاره کرده است، حالت غذا نام دارد. این ویژگی باعث می‌شود در هنگام عکاسی از غذاها، کیفیت و میزان اشباع رنگ‌ سوژه‌ها بسیار بالا باشد. علاوه بر این کمپانی ال‌جی یک ویدیو تبلیغاتی منتشر کرده که در آن به برخی از ویژگی‌های جدید رابط کاربری UX 6.0 اشاره شده است. شما می‌توانید این ویدیو را در زیر مشاهده کنید.

دانلود 320p  | دانلود 640p

گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ در روز ۲۶ فوریه (۸ اسفندماه) و در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ (MWC 2017) بارسلونا، به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات