گوشی بسیار باریک Xplay 5S از Vivo فاش شد

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱
مطالعه 3 دقیقه
تولیدکنندگان چینی روز به روز قوی‌تر می‌شوند. شرکت Vivo یکی از همین کمپانی‌هایی است که به شکستن رکورد در زمینه گجت‌های هوشمند شهرت دارد.
تبلیغات

هم‌اکنون یکی از گوشی‌های شرکت Oppo به عنوان باریک‌ترین تلفن هوشمند جهان شناخته می‌‌شود، اما اینطور که پیدا است Vivo در حال ساخت گوشی هوشمندی است که ضخامت فوق العاده کمی دارد تا بتواند گوی سبقت را از رقیب خود بدزد.

Vivo-Xplay-5S-leak 2

تصاویری از دستگاه جدید Vivo فاش شده که ظاهری زیبا از یک گوشی بسیار نازک را نشان می‌دهد. البته پیش از اینکه به ادامه بحث بپردازیم باید بگوییم که این شرکت چینی سابقه خوبی در تصاویر لو رفته ندارد و تاکنون چندین بار مشتری‌های خود را با اینگونه تصاویر نسبت به دستگاه‌های آینده فریب داده است. در هر حال،کسی نمی‌داند و شاید این تصاویر واقعی باشند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید این تلفن با نام احتمالی Xplay 5S با بدنه‌ی بسیار باریک بر روی یک مک‌بوک قرار گرفته است. تصویر دوم همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید، ظاهری غیر قابل باور از این دستگاه را نمایش می‌دهد.

Vivo-Xplay-5S-leak 3

در نهایت تصویری که باز هم در پایین مشاهده می‌کنید، پیش از این نیز لو رفته بود و پشت این گوشی را نشان می‌دهد که همچون مدل Xplay 3S به اسکنر انگشت‌خوان در زیر دوربین مجهز شده است. حتما شما هم متوجه شدید که تصویر دوم از این گوشی هیچ نقطه اشتراکی با تصویر سوم که قبلا لو رفته بود ندارد. گوشه‌های هر دو دستگاه با یکدیگر کاملا متفاوت است. همچنین تصویر دوم بیشتر شبیه به یک ایده مفهومی است که انگار زیاد Vivo نتوانسته در واقعیت به آن نزدیک شود.

Vivo-Xplay-5S-leak 1

در هر حال، بر طبق اطلاعاتی که قبلا فاش شدند، گوشی هوشمند جدید این کمپانی چینی به یک صفحه نمایش ۶ اینچ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (QHD)، حافظه رم ۳ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قابل ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت، پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۵ با فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز، دوربین ۸ مگاپیکسل (احتمالا این مورد اشتباه باشد چون دوربین ۸ مگاپیکسل با دیگر مشخصات تناسب ندارد) و ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری مجهز شده است. انتظار می‌رود Vivo در ماه دسامبر این گوشی هوشمند جدید را معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات