مشکل اسپیکر گوشی گوگل پیکسل با آپدیت امنیتی ماه فوریه رفع شده است

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد گوگل در سکوت خبری، و با انتشار به‌روزرسانی امنیتی ماه فوریه برای گوشی‌های پیکسل خود، مشکل بلندگو را در این محصول رفع کرده است.
تبلیغات

مدتی قبل برخی از دارندگان گوشی‌های هوشمند گوگل‌ پیکسل، گزارشاتی در مورد مشکلات صوتی این دستگاه‌ها اعلام کردند. در این گزارشات گفته شده است که با زیاد کردن حجم صدا در گوشی‌های یادشده، کیفیت پخش به میزان قابل توجهی افت می‌کند و در نتیجه نمی‌توان از محتوای چندرسانه‌ای با صدای بلند در پیکسل‌های گوگل لذت برد. گوگل به‌سرعت اعلام کرد از مشکل مورد بحث آگاه و در حال کار برای رفع آن است. اما یکی از عوامل پشتیبانی این شرکت اعلام کرده بود که این مورد، یک مشکل سخت‌افزاری است که فقط در تعدادی از گوشی‌های پیکسل وجود دارد. اما با توجه به اخبار جدید، به نظر نمی‌رسد مشکل اسپیکر گوشی‌های پیکسل گوگل سخت‌افزاری باشد.

در هر صورت ظاهرا مشکل یادشده در آپدیت امنیتی ماه فوریه حل شده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید این به‌روزرسانی اکنون برای گوشی‌های پیکسل در سراسر دنیا منتشر شده است. در وب‌سایت Reddit مبحثی ایجاد شده که در آن کاربران زیادی گزارش داد‌‌ه‌اند مشکل مورد بحث با آپدیت جدید به‌طور کامل رفع شده است. وب‌سایت فون‌آرنا نیز آپدیت امنیتی ماه فوریه را نصب و گزارش این کاربران را تأیید کرده است. اما با این وجود، تعدادی از دارندگان گوشی‌های پیکسل گوگل اعلام کرده‌اند که حتی پس از نصب به‌روزرسانی مورد بحث، مشکل اسپیکر دستگاه آن‌ها همچنان پابرجا است. البته در لیست تغییرات این آپدیت، اشاره‌ای به رفع مشکل مورد بحث نشده است.

در حال حاضر مشخص نیست که مسئله‌ی به وجود آمده برای اسپیکر گوشی‌های پیکسل دقیقا به چه روشی رفع می‌شود. برخی اعلام کرده‌اند که با کاهش دادن یکسری از تون‌ها در تنظیمات پردازش اکو، می‌توان از اورلود کردن بلندگوها و ایجاد صدای بی‌کیفیت در حجم صدای بالا، جلوگیری کرد. عده‌ای دیگر اما مدعی شده‌اند که افت کیفیت اسپیکر یک مورد نرم‌افزاری است؛ چراکه با نصب رام‌های سفارشی روی گوشی‌های پیکسل گوگل، این مشکل به‌طور کامل رفع می‌شود.

اگر شما هم از دارندگان گوشی‌های پیکسل گوگل هستید و به‌روزرسانی امنیتی ماه‌ فوریه را نصب کرده‌اید، در بخش نظرات اعلام کنید که آیا مشکل اسپیکر شما رفع شده است یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات