هواوی پی 10 لایت در بنچمارک گیک بنچ لیست شد

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
محصول جدیدی از هواوی در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است که از تراشه کرین 655 بهره می‌برد و حدس زده می‌شود این گوشی پی 10 لایت باشد.
تبلیغات

پس از انتشار تصاویر رندری از هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس که به ما تفاوت‌های طراحی این دو محصول را نشان می‌دادند، حال گزارشی منتشر شده است که وجود هواوی پی 10 لایت را نیز تأیید می‌کند.

یک گوشی هوشمند جدید از هواوی با شماره مدل WAS-LX1A در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است که در آن می‌توان با مشخصات سخت‌افزاری محصول جدید هواوی آشنا شد. با توجه به مشخصات، به نظر می‌رسد این محصول در واقع هواوی پی 10 لایت باشد که به‌احتمال زیاد قرار است همراه با هواوی پی 10 روانه بازار شود.

این گوشی هوشمند از تراشه کرین 655 استفاده می‌کند که مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۷۱ گیگاهرتز است و در کنار آن ۴ گیگابایت حافظه رم وجود دارد.

محصول جدید هواوی توانسته است در آزمایش تک‌هسته‌ای، امتیاز ۷۷۹ و در آزمایش چندهسته‌ای امتیاز ۳۰۲۳ کسب کند که البته با در نظر گرفتن مشخصات سخت‌افزاری آن، امتیاز قابل قبولی محسوب می‌شود.

هواوی پی 10 لایت مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا خواهد بود که روی آن رابط کاربری هواوی سوار شده است. متأسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این تلفن هوشمند در اختیار نداریم.

بنچمارک هواوی پی 10 لایت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات