میزو پرو 7 از نمایشگر 4K استفاده می‌کند

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر و جزئیاتی از گوشی هوشمند میزو پرو 7 در فضای مجازی قرار گرفته است که به لطف آن‌ها می‌توانیم نگاهی به طراحی و مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌دار آینده میزو بیندازیم.
تبلیغات

امروز صبح تصاویر و اطلاعاتی منتشر شده است که در آن می‌توان گوشی هوشمندی را مشاهده کرد که از نظر طراحی به آنچه در محصولات قبلی میزو دیده بودیم، شباهت زیادی دارد. طبق گفته‌های منبعی که این تصاویر را به اشتراک گذاشته است، گوشی هوشمندی که در تصاویر مشاهده می‌کنیم، درواقع پرچم‌دار آینده کمپانی میزو، گوشی هوشمند میزو پرو 7 است.

نکته‌ای که در تصاویر می‌توان مشاهده کرد، شباهت زیاد میزو پرو 7 به میزو پرو 6 است. البته تفاوت‌های اصلی در مواد استفاده‌شده در ساخت این گوشی هوشمند است. طبق گفته‌های منبع، میزو در پرچم‌دار آینده‌اش از آلیاژ تیتانیوم استفاده کرده است تا میزان مقاومت میزو پرو 7 را در برابر ضربات بالاتر ببرد.

میزو پرو 7 قرار است از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن 4K استفاده کند. این در حالی است که میزو پرو 6 دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی است. از دیگر مشخصاتی که منبع خبر در مورد میزو پرو 7 افشا کرده است، استفاده از سنسور IMX362 سونی در دوربین پشت این گوشی هوشمند است.

میزو پرو 7

کمپانی میزو قصد دارد گوشی هوشمند خود را در چند مدل عرضه کند. قدرتمندترین مدل میزو پرو 7 از حافظه رم ۸ گیگابایتی به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده خواهد کرد. مدل ارزان‌تر میزو پرو 7 قرار است با حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی عرضه شود.

میزو پرو 7

هنوز مشخص نیست میزو در پرچم‌دار آینده‌اش از چه تراشه‌ای استفاده خواهد کرد؛ اما با در نظر گرفتن شواهد می‌توان انتظار داشت میزو پرو 7 مجهز به تراشه هلیو ایکس 30 مدیاتک باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات