ال‌جی پیش‌دستی کرد: جی ۳ از هفته‌ی آینده به اندروید 5.0 آبنبات چوبی بروز می‌شود

یک‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی سریع‌تر از سامسونگ و دیگر رقبا نسبت به ارتقاء پرچمدار خود به نسخه‌ی جدید اندروید اقدام کرده است. جی ۳ از هفته‌ی آینده، بسته‌ی بروز رسانی به اندورید ۵ آبنبات چوبی را دریافت می‌کند.
تبلیغات

ال‌جی مدعی است که اولین کمپانی خواهد بود که تلفن‌هوشمند خود را به اندروید ۵ آبنبات چوبی بروز می‌کند. این کمپانی بروزرسانی جی۳ را از کشور لهستان آغاز خواهد کرد.

موتورولا آزمایش‌های نهایی برای عرضه‌ی اندروید آبنبات چوبی روی موتو ایکس ۲۰۱۴ را آغاز کرده، ولی هنوز خبری از تاریخ رسمی انتشار این بروزرسانی در دست نیست. مطمئنا مدت کوتاهی پس از بروزرسانی جی۳ در لهستان، سایر کشورها نیز این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط اپراتورها، تاریخ عرضه‌ی این بروزرسانی در آمریکا، اوایل ماه دسامبر است.

دکتر جونگ سئوک پارک، مدیرعامل بخش ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ال‌جی در تلاش است تا بهترین تجربه‌ی کاربری ممکن را با انتشار اندروید آبنبات چوبی در اختیار کاربران جی۳ قرار دهد. این امر از الویت بالایی برای ال‌جی برخوردار است.

اندروید آبنبات چوبی همراه با بهبود‌ها و تغییرات عمده‌ای روانه‌ی بازار خواهد شد، اما از جمله‌ی مهم‌ترین قابلیت‌هایی که برای ال‌جی نیز اهمیت دارد، بهبود عملکرد دوربین در کنار افزایش طول عمر باتری است. براساس اطلاعات منتشر شده، عمر باتری نکسوس ۶ قابل قبول است، از این‌رو بسیاری در انتظار مشاهده‌ی عملکرد این سیستم‌عامل روی جی۳ هستند.

 به‌نظر می‌رسد انتشار نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید آبنبات چوبی با عنوان اندروید L، تولیدکنندگان را در امر آماده‌سازی این سیستم‌عامل برای محصولات خود یاری کرده است. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا ال‌جی می‌تواند با انتشار اندروید آبنبات چوبی برای جی۳، لقب اولین عرضه‌ی کننده‌ی اندروید ۵ را به خود اختصاص دهد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات