گوگل در کنار پیکسل 2 می‌خواهد گوشی ارزان قیمت نیز عرضه کند

یک‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با انتشار اطلاعات جدید مشخص شده است که گوگل قصد دارد در پیکسل 2 از دوربین قدرتمندتری استفاده کند و در کنار آن، یک گوشی مقرون‌به‌صرفه نیز روانه بازار خواهد کرد.
تبلیغات

پس از اینکه شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه پیکسل بعدی گوگل در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گردوخاک در امان خواهد بود، گزارش جدیدی منتشر شده است که اطلاعات جزئی در مورد محصولات آینده گوگل در اختیارمان قرار می‌دهد.

این اطلاعات توسط منبع معتبری منتشر شده است که در گذشته نیز اطلاعات موثقی فاش کرده بود. طبق گفته‌های منبع، قابلیت ضد آب پیکسل نسل بعدی تأیید شده است. همچنین گوگل قصد دارد تمرکز بیشتری بر دوربین محصول آینده خود داشته باشد تا کاربران بتوانند از عکس‌برداری بهتری در فضاهایی با نور کم بهره ببرند.

منبع خبر مدعی است گوگل روی چند مدل از پیکسل 2 کار می‌کند که مجهز به تراشه‌های کوالکام و اینتل هستند. البته تراشه‌های مدیاتک نیز در این آزمایش‌ها استفاده شده‌اند؛ اما گویا بنا به دلایلی گوگل آن‌ها را کنار گذاشته است.

آنچه در مورد محصولات آینده گوگل جلب توجه می‌کند این است که به نظر می‌رسد در کنار محصولی با مشخصات سخت‌افزاری بالارده، قرار است یک محصول دیگر وجود داشته باشد که از قیمت و سخت‌افزار پایین‌تر نسبت به مدل اصلی بهره می‌برد. این تلفن هوشمند که در حال حاضر با نام پیکسل 2B شناخته می‌شود، گویا قرار است در کنار پیکسل 2 یا کمی بعد از عرضه آن به بازار بیاید.

پیکسل 2B برای بازارهای در حال رشد در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند از تجربه استفاده از تلفن‌های هوشمند ساخت گوگل بهره‌مند شوند. انتظار می‌رود این تلفن هوشمند نسبت به پیکسل 2 بسیار ارزان‌تر باشد. البته قیمت پیکسل 2 نیز گویا ۵۰ دلار از پیکسل گران‌تر است و قرار است با برچسب قیمت ۷۰۰ دلاری در ویترین فروشگاه‌ها قرار گیرد.

افزایش قیمت پیکسل 2 با در نظر گرفتن اینکه قرار است از سخت‌افزار بهتری بهره ببرد، کاملا منطقی به نظر می‌رسد. هنوز زمان عرضه نسل جدید تلفن‌های هوشمند پیکسل مشخص نشده است؛ اما می‌دانیم که در ماه اکتبر رونمایی خواهند شد. گوگل همیشه در این ماه از محصولات جدید خود رونمایی کرده است و بعید به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد داشته باشد در تاریخ رونمایی از پیکسل 2 و مدل‌های مختلف آن تغییری ایجاد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات