سونی پرچمدار خود را با نمایشگر 4K و تراشه اسنپدراگون 835 در MWC 2017 رونمایی می کند

پنج‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سونی در نظر دارد پرچمدار جدیدی از سری اکسپریا با نمایشگر 4K و تراشه‌ی اسنپدراگون 835 به همراه گوشی‌های هوشمند دیگری در بارسلونا رونمایی کند.
تبلیغات

شنیده‌ها حکایت از این دارند که سونی در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا از محصولات درخوری رونمایی خواهد کرد. بنا بر گزارش منتشرشده در یک وبلاگ تکنولوژی گرجستانی، سونی در نظر دارد پرچمدار جدید خود از سری اکسپریا را با بهره‌گیری از یک نمایشگر 4K و همچنین تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در بارسلونا رونمایی کند. البته این تنها محصول سونی نخواهد بود و این کمپانی ژاپنی در کنار پرچمدارش، از محصولات دیگری  نیز رونمایی خواهد کرد. اطلاعات ارائه‌شده، نام مستعار این گوشی هوشمند را Yoshino عنوان می‌کنند. در ادامه نگاهی به لیستی از گوشی‌های هوشمند خواهیم داشت که بنا بر شنیده‌ها، توسط سونی در کنگره‌ی موبایل بارسلونا رونمایی خواهد شد.

سونی یوشینو - Sony Yoshino

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این گوشی هوشمند از وجود نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 4K یا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۴ یا ۶ گیگابایتی از نوع LPDDR4 اشاره کرد. انتظار می‌رود سونی پرچمدار خود را با بهره‌گیری از سنسور جدید IMX400 راهی بازار کند که بهبودهای بسیار محسوسی در مقایسه با نسل پیشین سنسور‌های سونی به خود دیده است.

سونی بلنک برایت - Sony BlancBright

گوشی هوشمند رده بالای دیگری که سونی در دست توسعه دارد، به نمایشگری ۵.۵ اینچی با QHD یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ یا اسنپدراگون ۶۳۵ و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی مجهز خواهد شد. سنسور دوربین این گوشی نیز IMX400 خواهد بود.

سونی کیاکی- Sony Keyaki

این گوشی هوشمند با نمایشگر فول اچ‌دی ۵.۲ اینچی یک محصول میان‌رده خواهد بود. تراشه‌ی مورد استفاده روی آن هلیو پی ۲۰ مدیاتک با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته‌شده برای این گوشی ۶۴ گیگابایت خواهد بود و سنسور ۲۳ مگاپیکسلی در پشت و ۱۶ مگاپیکسلی در جلو قرار خواهد داشت.

Xperia XZ / اکسپریا ایکس زد

سونی هینوکی - Sony Hinoki

از مجموع دو گوشی هوشمند پایین رده‌ی سونی، هینوکی اولین گوشی هوشمند است که به نمایشگر ۵ اینچی اچ‌دی با تراشه‌ی هلیو پی ۲۰ مدیاتک و حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز خواهد شد. این گوشی هوشمند نیز از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و سنسور ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.

سونی مینِئو - Sony Mineo

این گوشی هوشمند دومین محصول پایین رده سونی خواهد بود که اطلاعات چندانی در مورد مشخصات فنی آن ارائه نشده است. بر اساس شنیده‌ها این گوشی با برچسب قیمت ۳۵۰ دلاری راهی بازار می‌شود.

در مورد عرضه‌ی گوشی هوشمند پرچمدار سونی با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، شبهاتی وجود دارد. با توجه به تعویق عرضه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، صحبت در مورد رونمایی از گوشی سونی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در کنگره‌ی موبایل بارسلونا کمی سخت است. سامسونگ به‌عنوان اصلی‌ترین تولیدکننده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، ابتدا نیاز خود به این تراشه را تأمین می‌کند و سپس آن را در اختیار سایر تولیدکنندگان قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات