صفحه نمایش برخی از گوشی‌های گلکسی اس 7 اج مشکل سخت افزاری دارد

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش‌ها، تعدادی از دارندگان گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۷ اج سامسونگ با مشکلاتی در نمایشگر این محصول مواجه شده‌اند.
تبلیغات

بسیاری از کاربران گوشی گلکسی اس ۷ اج گزارش داده‌اند که روی صفحه‌نمایش دستگاهشان یک خط عمودی به رنگ صورتی می‌بینند که از بالای نمایشگر تا پایین آن ادامه دارد. گزارش‌ها در این زمینه از چند ماه قبل تاکنون به‌صورت آنلاین مشاهده می‌شود و یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در این زمینه، مکاتبات ۳۳ صفحه‌ای افراد در انجمن گفتگوی سامسونگ است. تا‌کنون هیچ روشی برای رفع  این مشکل به‌صورت دائمی و موفقیت‌آمیز ارائه نشده است. برخی از دارندگان این گوشی هوشمند گفته‌اند که دستگاه خود را تعویض کرده یا آن را برای تعمیر ارسال کرده‌اند.

به نظر می‌رسد اولین گزارش‌ها در این مورد به تابستان قبل برمی‌گردد. در آن زمان در بسیاری از انجمن‌های گفتگوی آنلاین و وب‌سایت‌های اجتماعی از جمله Reddit این مشکل مطرح شده بود. تصاویر گوشی‌هایی که با مشکل مورد بحث مواجه شده‌ بودند نیز به‌طور کلی شبیه به هم بودند که در همه‌ی آن‌ها می‌توانستیم یک خط صورتی عمودی روی نمایشگر گلکسی اس ۷ مشاهده کنیم. اما نکته جالب این بود که در این گوشی‌ها با گرفتن اسکرین‌شات از صفحه، هیچ اثری از این خط صورتی در تصویر ثبت‌شده وجود نداشت.

در برخی از گزارش‌ها، روش‌هایی برای حل موقت مشکل پیکسل‌های سوخته ارائه شده بود که با استفاده از آن‌ها خط صورتی مورد بحث از بین می‌رفت؛ با استفاده از این راه‌حل‌ها، مجددا پس از مدتی شاهد خط صورتی عمودی روی صفحه‌نمایش گلکسی اس ۷ اج خواهید بود. با توجه به نشانه‌های موجود، به نظر می‌رسد این مورد یک مشکل سخت‌افزاری باشد و سامسونگ به کاربرانی که با این مسئله مواجه شده‌اند، پیشنهاد کرده است گوشی هوشمند خود را برای تعمیر به بخش سرویس‌های پشتیبانی این شرکت ارسال کنند. اگر شما هم از کاربرانی هستید که با این مورد مواجه شده‌اید، باید خوش‌بین باشید که در این شرایط، گارانتی شامل حال گوشی شما نیز باشد.

به نظر نمی‌رسد سامسونگ به این موضوع اذعان داشته باشد که مشکل مورد اشاره، به‌صورت وسیع کل عملکرد دستگاه را تحت تأثیر قرار خواهد داد و بسیاری از کاربران از این مسئله احساس ناامیدی می‌کنند، زیرا هیچ‌کس تمایلی ندارد گوشی هوشمند نو یا تقریبا نو خود را برای تعمیر به سرویس‌های پشتیبانی شرکت تولیدکننده ارسال کند. در حال حاضر به دارندگان گلکسی اس ۷ اج که با این مشکل مواجه شده‌اند، توصیه می‌شود ابتدا با مرکز پشتیبانی سامسونگ در محل زندگی خود تماس بگیرند و پیش از ارسال دستگاه، اطمینان حاصل کنند که گارانتی شامل آن‌ها خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات