بلک بری مرکوری، 7 اسفند معرفی می شود

جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بعد از نمایش گوشی جدید بلک‌ بری در CES 2017 اکنون TCL تاریخ دقیق رونمایی آن را مشخص کرده است.
تبلیغات

گوشی بلک‌ بری مرکوری که با کیبورد QWERTY و سیستم‌عامل اندروید روانه‌ی بازار می‌شود، احتمالاً یکی از عجیب‌ترین عرضه‌های چند سال گذشته را به خود اختصاص داده است. کمپانی دارنده‌ی برند یعنی TCL در نمایشگاه CES این گوشی هوشمند جدید را در معرض نمایش گذاشت. با اینکه این گوشی در نمایشگاه حضور داشت اما هنوز هم خصوصیات سخت‌افزاری آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و قیمت و تاریخ عرضه‌ی مرکوری هم هنوز مشخص نیست لذا جدای از ظاهر و طراحی این گوشی، تقریباً برای اطلاع از تمام جزئیات دیگر آن باید منتظر مراسم رونمایی تی‌سی‌ال که اسفندماه در کنگره‌ی جهانی موبایل رخ می‌دهد، باشیم.

تویت بلک‌ بری در تاریخ پنجم بهمن از این قرار است:

#ام دبلیو سی 2017  #بلک‌بری موبایل

کنفرانس مطبوعاتی بلک‌ بری برای تاریخ ۷ اسفندماه تعیین شده است. کمپانی تی‌سی‌ال در نمایشگاه CES به‌صورت رسمی عنوان کرده بود که این گوشی در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی می‌شود. اسم رسمی این گوشی هنوز مشخص نیست، اما اسامی مرکوری، دی‌تِک70 (DTEK70) یا حتی هر اسم دیگری برای آن محتمل است و نمی‌توان با قاطعیت در این خصوص اظهار نظر کرد.

طبق شایعات، نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰، چیپ اسنپدراگون 821 یا 625، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای این گوشی هوشمند محتمل است. همچنین اندروید 7 نوقا برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات