نوکیا عرضه گوشی مجهز به اسنپدراگون 835 را تایید کرد

دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
حساب کاربری نوکیای چین در Weibo در پاسخ کاربران علاقه‌مند به گوشی‌های نوکیا، عرضه محصولی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ را تلویحا تأیید کرده است.
تبلیغات

گوشی هوشمند نوکیا ۶ که توسط HMD Global تولید شده است، با استقبال بسیار بالایی از سوی کاربران روبرو شد، به‌طوری‌که حدود یک میلیون کاربر چینی برای خرید این گوشی هوشمند در وب‌سایت مخصوص که نوکیا ۶ را به‌صورت انحصاری عرضه می‌کرد، ثبت نام کرده بودند. بر اساس آمارهای ارائه‌شده، موجودی این گوشی هوشمند با آغاز عرضه در طول یک دقیقه پایان یافت.

استقبال از نوکیا ۶ با وجود استفاده از پردازنده‌ای ضعیف، نشان از عطش کاربران برای خرید گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا دارد؛ به‌طوری‌که در هفته‌های اخیر شاهد انتشار اخباری در خصوص در راه بودن گوشی‌های هوشمند دیگری توسط کمپانی فنلاندی HMD Global با برند نوکیا هستیم.

انتظار می‌رود در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا نیز که اواخر فوریه سال جاری برگزار می‌شود، گوشی‌های هوشمند جدیدی توسط نوکیا رونمایی شود. گمانه‌ها حکایت از این دارند که نوکیا در سبد محصولات خود یک گوشی هوشمند مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ دارد. این امر تا به امروز از سوی نوکیا تأیید نشده بود؛ اما به نظر می‌رسد این کمپانی به‌صورت تلویحی توسعه‌ی گوشی هوشمندی مجهز به تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام را تأیید کرده است.

تایید استفاده از اسنپدراگون 835 توسط نوکیا

شماری از شایعات نشان از این داشتند که کوالکام نسخه‌ای از گوشی هوشمند نوکیا مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ را در غرفه‌ی خود معرفی خواهد کرد، اما این کمپانی آمریکایی موضوع را تکذیب کرده است.

نوکیای چین در پاسخ به سؤالات کاربران علاقه‌مند به گوشی‌های هوشمند این کمپانی در اکانت ویبو، به این نکته اشاره کرد که یک محصول مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در دست توسعه دارد. این پاسخ را می‌توان به‌منزله‌ی تأیید توسعه‌ی پرچم‌داری از سوی نوکیا خواند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا در MWC 2017 شاهد رونمایی از پرچم‌داری با برند نوکیا و مشخصات فنی درخور خواهیم بود یا کمپانی فنلاندی عرضه این گوشی را به تعویق خواهد انداخت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات