پتنت جدید مایکروسافت: گوشی تاشو که تبدیل به تبلت می‌شود

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پتنت جدید مایکروسافت، امیدها در رابطه با گوشی سرفیس فون را بیش از پیش می‌کند.
تبلیغات

مایکروسافت درخواست ثبت پتنتی را داده است. این پتنت گوشی تاشویی را نشان می‌دهد که می‌تواند به تبلت تبدیل شود. این درخواست نشان می‌دهد که مایکروسافت دستگاهی با این مشخصات را آزمایش کرده است. یادداشت‌ها و شکل‌های همراه این پتنت نشان می‌دهد که یک گوشی با لولای تاشو چگونه می‌تواند به تبلتی بزرگ تبدیل شود. همچنین این گوشی می‌تواند چند بار تا بخورد تا به هنگام باز شدن آن تبلتی با صفحه نمایش بسیار بزرگ داشته باشید. البته لازم به ذکر است مایکروسافت در اکتبر ۲۰۱۴ برای اولین بار درخواست ثبت این پتنت را ارائه داده است.

هر چند مایکروسافت هزاران پتنت در سال به ثبت می‌رساند که هیچ کدام به مرحله‌ی تولید نمی‌رسند، متنی که در این پتنت به چشم می‌خورد جالب توجه بوده و آن را از بقیه پتنت‌های مایکروسافت مستثنی می‌کند. سرمایه‌گذار این پتنت کبیر صدیقی است که در گذشته با موفقیت پتنت‌های کیک‌استند مایکروسافت و دوربین سرفیس را به ثبت رسانده است. 

شایعات گذشته نشان می‌دهند که مایکروسافت بارها طراحی معمول برای گوشی سرفیس فون را رد کرده است. به این ترتیب می‌توان پتنت جدید را همان چیزی دانست که مایکروسافت به دنبال آن بوده تا کاربر بتواند گوشی خود را به یک تبلت با صفحه نمایش بزرگ تبدیل کند.

توجه داشته باشید که طراحی سرفیس استودیو ماه‌ها قبل از معرفی آن توسط یک پتنت لو رفته بود و این موضوع می‌تواند در مورد سرفیس فون نیز صادق باشد؛ گوشی که مایکروسافت قصد دارد با آن برگشتی قدرتمند به بازار گوشی‌های هوشمند داشته باشد.

سرفیس فون / surface phone
سرفیس فون / surface phone
سرفیس فون / surface phone
سرفیس فون / surface phone

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید مایکروسافت به صفحه‌ی سرفیس فون مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات