نوکیا 6 در رنگ نقره ای در رگولاتوری چین رویت شد

پنج‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا قرار است گوشی‌هوشمند جدید نوکیا موسوم به Nokia 6 در رنگ نقره‌ای نیز در دسترس مشتریان قرار بگیرد.
تبلیغات

گوشی هوشمند نوکیا ۶ سرانجام معرفی شد. باید گفت این محصول یکی از مورد انتظار‌ترین محصولات به شمار می‌رود. اما آن‌طور که پیدا است این گوشی در رنگی جدید نیز عرضه خواهد شد. اولین گوشی‌ نوکیا ۶ که به‌صورت رسمی معرفی شده است، رنگ مشکی دارد؛ اما حالا این محصول در رنگ نقره‌ای در وب‌سایت رگولاتوری چین (TENAA) رؤیت شده است. این موضوع احتمالا یعنی گوشی‌ اندروید جدید نوکیا به‌زودی در چین عرضه خواهد شد.

کمپانی HMD Global قصد دارد نوکیا ۶ را در نقاط مختلفی از جهان به فروش برساند، اما هنوز در این مورد اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. امید می‌رود در سه‌ماهه‌ی اولیه‌ی سال جاری یا سه‌ماهه‌ی بعدی، این گوشی به همراه نوکیا E1 که یک محصول میان‌رده‌ محسوب می‌شود، روانه‌ی بازار شود. علاوه بر این نوکیا قصد دارد امسال از گوشی‌های جدید دیگری نیز رونمایی کند.

تأییدیه‌ی TENNA معمولا نشان از این دارد که محصول مورد نظر تقریبا برای استفاده‌ی مشتریان در کشور چین آماده شده است. از آنجا که این اطلاعات در وب‌سایت رگولاتوری چین (که از آن به‌عنوان FCC آمریکا نیز یاد می‌شود) منتشر شده، جای هیچ سؤال یا شکی در مورد صحت آن وجود ندارد. افزون بر این، بنا به شایعات نوکیا ۶ در رنگ نقره‌ای در هفته‌ی جاری رسما معرفی خواهد شد و بنابراین برای فهمیدن این موضوع کافی است چند روز بیشتر صبر کنیم.

به‌عنوان یادآوری بد نیست اشاره کنیم که گوشی هوشمند Nokia 6 از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی بهره می‌برد که پوششی از جنس گوریلاگلس 2.5D به همراه یک لایه‌ی پولارایزر روی آن قرار گرفته است. این محصول از مدل X6 LTE بهره می‌برد و پردازنده‌ی آن اسنپدراگون ۴۳۰ در نظر گرفته شده است. حافظه‌ی داخلی نوکیا ۶ معادل ۶۴ گیگابایت و حافظه‌ی رم آن ۴ گیگابایت است. این گوشی هوشمند از فناوری Dolby Atmos و آمپلی‌فایر دوگانه بهره می‌برد. دستگاه مورد بحث در بخش پشتی مجهز به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و در جلو مجهز به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است که می‌توانید برای ثبت تصاویر سلفی یا برقراری تماس‌ صوتی از آن استفاده کنید. سیستم‌عامل پیش‌فرض نوکیا ۶ اندروید ۷.۰ نوقا است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات