تلفن Honor 6x هواوی با صفحه نمایش ۵.۵ اینچ، پردازنده‌ی اکتا و دوربین سه بعدی از راه می رسد

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
فبلت جدید هواوی با نام Honor 6x گواهی استاندارد TENAA را دریافت کرده است. این فبلت برخلاف تلفن‌های رایج بازار از سه دوربین بهره می‌برد.
تبلیغات

ظاهرا هواوی قصد دارد تا نسخه‌ی بزرگ‌تر از تلفن Honor 6 را با نام Honor 6x روانه‌ی بازار کند. براساس اطلاعاتی که در اداره‌ی استاندارد چینی TENAA ثبت شده است، تلفن 6X از سه دوربین بهره می‌برد. براساس اسناد فاش شده، این دوربین‌ها ۸ مگاپیکسل هستند، اما هنوز مشخص نیست که آیا هواوی به دنبال ضبط تصاویر سه بعدی است یا قصد پیاده سازی افکت‌های شبیه به HTC One M8 را دارد. برخی بر این باورند که هواوی قصد دارد تا فناوری سه بعدی را مجددا به تلفن‌های هوشند باز گرداند، فناوری که چند سال پیش توسط ال‌جی و اچ‌تی‌سی وارد دنیای تلفن‌های هوشمند شد اما کاربران از آن استقبال نکردند.

دوربین‌های این تلفن قادر به ضبط ویدیو 1080p هستند. از دیگر مشخصات فنی Honor 6x می‌توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده‌ی اکتا ۱.۸ گیگاهرتزی، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و اندروید ۴.۴ کیت‌کت اشاره کرد.

این تلفن همچنین دارای ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی و درگاه میکرو SD است. از نظر اتصالات هم، تلفن Honot 6x از شبکه‌های 2G, 3G و LTE پشتیبانی می‌کند و از فرستنده اینفرارد برای کنترل لوازم خانگی و صوتی و تصویری بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات