نوکیا 6 از استانداردهای نظامی برخوردار است

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق پستی که در صفحه رسمی ویبوی نوکیا قرار گرفته است، محصول جدید این کمپانی، نوکیا 6، از استانداردهای نظامی بهره می‌برد.
تبلیغات

نوکیا در گذشته یکی از برترین سازندگان تلفن‌های هوشمند بود و حال کمپانی اچ‌‌ام‌دی گلوبال قصد دارد بار دیگر برند نوکیا را به اوج برساند. در هر صورت اگر از کاربران قدیمی محصولات نوکیا باشید، از این موضوع آگاه هستید که تلفن‌های ساخته‌شده توسط نوکیا از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بودند و به داشتن مقاومت بسیار در برابر ضربات شهرت داشتند.

روز یک‌شنبه از تلفن هوشمند نوکیا 6 رونمایی شد تا شاهد بازگشت این برند محبوب به عرصه گوشی‌های هوشمند باشیم. نوکیا 6 تلفن هوشمندی است که از سخت‌افزار میان‌رده و  سیستم‌عامل اندروید نوقا بهره می‌برد؛ اما آنچه باعث جلب توجه به این محصول می‌شود، کیفیت ساخت آن است.

پس از معرفی نوکیا 6، در صفحه رسمی ویبوی نوکیا اعلام شد این محصول میان‌رده از کیفیت ساختی بهره می‌برد که در آن استانداردهای نظامی رعایت شده است. با این حساب می‌توان انتظار داشت که دستگاه جدید نوکیا نه‌تنها در برابر ضربات مقاومت بالایی داشته باشد بلکه از آسیب‌های ناشی از گرما، رطوبت، سرما و نفوذ آب نیز در امان باشد.

همان‌طور که در ابتدا به این موضوع اشاره کردیم، مقاومت بالا از ویژگی‌های محصولات نوکیا به شمار می‌رفت که اچ‌ام‌دی گلوبال نیز از این موضوع آگاه است و با در نظر گرفتن خصوصیات محصولات قبلی نوکیا، تلفن هوشمند نوکیا 6 را طراحی و تولید کرده است.

نوکیا 6 قرار است اواخر ماه ژانویه با قیمتی معادل ۲۴۵ دلار به بازار عرضه شود که البته کمی گران به نظر می‌رسد؛ اما با در نظر گرفتن امکانات و ویژگی‌های این محصول، قیمت منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات