ویدیوی تبلیغاتی اچ تی سی اوشن در آستانه معرفی رسمی، فاش شد

یک‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
ویدیوی تبلیغاتی گوشی جدید اچ‌تی‌سی اوشن به فاصله‌ی چند روز از زمان معرفی رسمی، فاش شد.
تبلیغات

تنها چند روز تا برگزاری رویداد بزرگ اچ‌تی‌سی باقی مانده است؛ از این رو اطلاعات مربوط به محصولاتی که ممکن است در رویداد ۲۳ دی معرفی شوند، به‌تدریج در حال منتشر شدن در فضای مجازی هستند.

به‌تازگی جزئیات مربوط به یکی از گوشی‌های هوشمندی که قرار است در رویداد هفته‌ی بعد این شرکت تایوانی رونمایی شود، توسط ایوان‌بلس، فاش‌کننده‌ی معروف، فاش شده است؛ وی دو ویدیوی تبلیغاتی را نیز در این ارتباط منتشر کرده است.

آنچه که در این ویدیوها نمایش داده می‌شود، مربوط به اچ‌تی‌سی اوشن است؛ اما این دلیل هیجان‌زدگی ما نیست. به‌نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی راهکاری برای استفاده‌ی مفیدتر از لبه‌های نمایشگر گوشی هوشمند خود، یافته است.

این گوشی به کاربر اجازه می‌دهد تا با استفاده از لبه‌های نمایشگر، بین اپ‌های مختلف اسکرول کند. علاوه‌بر این، با ضربه زدن روی لبه‌ی نمایشگر، قادر به اجرای اپلیکیشن‌ها خواهید بود. به‌نظر می‌رسد که قابلیت یادشده فراتر از یک ویژگی غیرکاربردی باشد؛ اما در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت در مورد عملکرد و روان بودن آن در دنیای واقعی نظر داد. اچ‌تی‌سی در داخل ویدیوی خود، سهولت ثبت تصاویر سلفی با لبه‌‌های جدید گوشی هوشمند خود را نیز به‌نمایش می‌گذارد؛ احتمالا قابلیت اخیر کاربردهای بیشتری نیز داشته باشد.

ایوان بلس در صفحه‌ی شخصی خود، تصویر گوشی دیگری را نیز منتشر کرده است که در آن از برند وایو استفاده شده است، شما می‌توانید تصویر یادشده را به‌همراه ویدیوی دیگری که در ارتباط با این گوشی منتشر شده است، در ادامه مشاهده کنید:

انتظار می‌رود که اچ‌تی‌سی در رویداد ۲۳ دی‌‌ماه خود حداقل دو گوشی هوشمند جدید معرفی کند. این گوشی‌ها که پیش از این از آن‌ها در فضای مجازی با نام‌های HTC U Ultra و HTC U Play یاد می‌شد، احتمالا از رابط کاربری جدید اچ‌تی‌سی نیز بهره خواهند برد. این شرکت تایوانی گوشی سوم میان‌رده‌ای نیز در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۷ با نام HTC One X10l معرفی خواهد کرد؛ اما در حال اطلاعاتی از تاریخ دقیق معرفی آن در دست نیست.

گوشی موبایل وایو اچ تی سی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات