تصاویر اولین گوشی تحت برند مایکروسافت فاش شد

سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
اولین تصاویر مربوط به گوشی‌های جدید سری لومیا با برند مایکروسافت، توسط منبعی چینی به نام TENAA در فضای مجازی فاش شده است.
تبلیغات

حتما خبرهای اخیر در مورد مایکروسافت و نوکیا را دنبال کرده‌اید. مایکروسافت که بخش موبایل شرکت نوکیا را خریداری کرده بود و گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را تحت نام این برند، عرضه می‌کرد، تصمیم به حذف نام نوکیا و استفاده از نامی جدید گرفت که ارتباط بیشتری با شرکت خود دارد. این طور که مشخص است، صحبت‌ها و رویداد‌های اخیری که نشان‌دهنده‌ی استفاده از نام مایکروسافت لومیا به جای نوکیا لومیا است، رنگ و روی واقعی‌تری به خود گرفته است و مایکروسافت کاملا بر تصمیمی که دارد، مصمم و جدی است.

به تازگی تصاویری از گوشی جدید شرکت مایکروسافت از منبعی چینی منتشر شده است که با توجه به اطلاعات به دست آمده، یک گوشی دو سیم‌ کارت میان رده است و شباهت‌های بسیاری به مدل‌های معروف و پرفروش لومیا ۵۲۰ و ۵۳۰ دارد. تنها اطلاعات مشخص در مورد این گوشی که RM-1090 نام گرفته است، صفحه نمایش qHD با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل است.

احتمالا موفقیت گوشی‌های مقرون به صرفه‌‌ای مانند لومیا ۵۲۰، مایکروسافت را مجاب کرده است تا در اولین حرکت خود با برندی جدید، از گوشی‌های رده پایین و متوسط استفاده کند و بعد از فراگیر کردن برند مایکروسافت با این محصولات، اقدام به معرفی پرچمدار جدید کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات