ویدیویی از صفحه کلید QWERTY گوشی بلک بری مرکوری منتشر شد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی تی‌سی‌ال که در حال حاضر وظیفه ساخت و عرضه محصولات بلک‌بری را بر عهده دارد، قرار است از بلک‌بری مرکوری در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند.
تبلیغات

به‌تازگی یکی از مسئولان کمپانی تی‌سی‌ال در حساب کاربری توییتر خود توییتی به اشتراک گذاشته که حاوی ویدیوی ۴ ثانیه‌ای از صفحه کلید QWERTY گوشی معرفی نشده بلک‌بری مرکوری است.

تی‌سی‌ال با بلک‌بری قراردادی امضا کرده است که وظیفه‌‌ی ساخت، تبلیغ، فروش و خدمات پس از فروش محصولات جدید بلک‌بری را بر عهده بگیرد. بلک‌بری نیز در حال حاضر بر نرم‌افزار و ارائه خدمات تمرکز کرده است.

استفاده از صفحه کلید QWERTY در محصولات بلک‌بری تازگی ندارد و یکی از ویژگی‌های تلفن‌های هوشمند این کمپانی محسوب می‌شود. پیش‌تر نیز اخباری درباره‌ی وجود صفحه کلید با کیفیت بالا در محصول جدید بلک‌بری منتشر شده بود.

حال ویدیوی ۴ ثانیه‌ای از صفحه کلید QWERTY - که قرار است در بلک‌بری مرکوری استفاده شود - منتشر شده است که باید گفت از طراحی بسیار زیبایی بهره می‌برد. تی‌سی‌ال قصد دارد در نمایشگاه CES 2017، با برگزاری کنفرانس خبری از گوشی جدید بلک‌بری رونمایی کند.

انتظار می‌رود بلک‌بری مرکوری دارای نمایشگری به ابعاد ۴.۵ اینچ باشد و از تراشه اسنپدراگون 625 بهره ببرد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری که در مورد این محصول وجود دارد، می‌توان به ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، حسگر اثرانگشت و باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

البته باید در نظر داشت که محصول نهایی نام متفاوتی خواهد داشت، زیرا مرکوری تنها لقب این تلفن هوشمند است. لازم به ذکر است که ویدیوی منتشرشده با رندری که در گذشته از صفحه کلید QWERTY منتشر شده بود، همخوانی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات