تصویری از گوشی ایسوس ذنفون AR فاش شد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تلفن هوشمند ایسوس ذن‌فون AR قرار است اولین محصول مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 821 باشد که با تانگو و دی‌دریم گوگل سازگار خواهد بود.
تبلیغات

تصویر جدیدی از تلفن هوشمند معرفی نشده ایسوس به نام ذن‌فون AR فاش شده است که به لطف آن می‌توان پشت و جلوی این محصول را مشاهده کرد. این  تصویر توسط ایوان بلس افشا شده است و به نظر می‌رسد که محصول جدید ایسوس قرار است توسط کوالکام معرفی شود.

کوالکام قصد دارد کنفرانس خبری را ۱۵ دی برگزار کند. با این حساب می‌توان متوجه شد که این محصول ارتباط زیادی با تکنولوژی‌های کوالکام دارد. با وجود اینکه اطلاعات زیادی از این تلفن هوشمند در اختیار نداریم اما می‌توان دو موضوع را در نظر گرفت.

انتظار می‌رود ذن‌فون AR در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شود و نکته جالبی که به چشم می‌آید، سازگار بودن این محصول با تانگو و دی‌دریم گوگل است.

البته اینکه ایسوس در حال کار روی یک محصول سازگار با تانگو است، در نوامبر سال ۲۰۱۶ توسط مدیرعامل این کمپانی تائید شد. حال با انتشار اخباری در مورد ذن‌فون AR می‌دانیم که محصول مدنظر مدیرعامل ایسوس چه نام دارد و قرار است چه زمانی رونمایی شود. علاوه بر آن، این گوشی هوشمند با پلتفرم واقعیت مجازی گوگل که دی‌دریم نام دارد نیز سازگار خواهد بود.

در حقیقت کوالکام نیز این موضوع را تائید و اعلام کرده است که قصد دارد از اولین تلفن هوشمند سازگار با تانگو که از تراشه اسنپدراگون 821 بهره می‌برد، رونمایی کند. با وجود اینکه لنوو فب 2 پرو اولین تلفن هوشمندی بود که از تانگو پشتیبانی می‌کرد، اما زیر قاب این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 652 استفاده شده بود. بنابراین با وجود اینکه فب 2 پرو با تانگو سازگار بود اما از پلتفرم دی‌دریم پشتیبانی نمی‌کرد. اما ایسوس ذن‌فون AR محصولی است که از هر دو پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید با استفاده از این تلفن هوشمند از هر دو قابلیت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی بهره ببرید.

با در نظر گرفتن تصاویر، می‌توان گفت این محصول طراحی مشابهی با گوشی‌های دیگر برند ذن‌فون دارد که البته تفاوت اصلی در استفاده از دوربین‌های بیشتر برای استفاده از قابلیت تانگو به شمار می‌رود. همان‌طور که گفتیم این محصول در CES 2017 رونمایی خواهد شد و متأسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت ذن‌فون AR د‌ر اختیار نداریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات