تصویر اکسپریا ایکس 2017 با حاشیه‌ های باریک فاش شد

دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصویری از نسل جدید گوشی اکسپریا ایکس سونی فاش شده است که نشان از حاشیه‌های باریک نمایشگر این گوشی دارد.
تبلیغات

سونی مدت‌ها است که در زمینه‌ی ساخت گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد و در حقیقت سال‌ها پیش از تولیدکنندگان دیگر وارد این حوزه شده است؛ با این حال مدتی است که کسب‌وکار سونی دچار ضرردهی شده است، البته این کمپانی در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ تا حدودی به‌ سوددهی رسید. پس از گذشت کمتر از یک سال از زمان عرضه‌ی اکسپریا ایکس‌زد، پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ سونی، این کمپانی قصد دارد نسل جدید گوشی یادشده را عرضه کند؛ اما به نظر می‌رسد این تنها گوشی هوشمندی نیست که سونی در آینده‌ی نزدیک روانه‌ی بازار خواهد کرد، چرا که به‌تازگی تصویری از گوشی (Xperia X (2017 در فضای مجازی منتشر شده است.

اکسپریا ایکس ۲۰۱۷

ظاهرا این تصویر مربوط به جعبه‌ی اکسپریا ایکس جدید است. به نظر می‌رسد سونی در حال بازنگری زبان طراحی گوشی‌های خود است؛ در تصویر فاش‌شده شاهد باریک شدن حاشیه‌های اکسپریا ایکس (۲۰۱۷) در هر چهار لبه نمایشگر آن هستیم.

سال گذشته، اکسپریا ایکس از نمایشگر ۵ اینچی، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲، حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، دوربین ۲۳ مگاپیکسلی و باتری ۲۶۲۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد؛ از این‌رو احتمالا در نسخه‌ی جدید این گوشی، صرف‌نظر از طراحی جدید، شاهد به‌کارگیری باتری بزرگ‌تر و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۳ باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات