جیونی ام 2017 رسما معرفی شد: صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با لبه‌های خمیده و باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند جیونی ام 2017، نمایشگری با لبه‌های منحنی، ۶ گیگابایت رم و باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این گوشی میان رده  در ۱۷ دی ماه به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

با وجود اینکه از سال ۲۰۱۶ تنها چند روز باقی مانده است، کمپانی جیونی از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی کرد که جیونی ام 2017 نام دارد. همان‌طور که از نام این گوشی مشخص است، عرضه جیونی ام 2017 برای سال آینده میلادی در نظر گرفته شده بود؛ اما کمپانی چینی تصمیم گرفت در روزهای پایانی سال ۲۰۱۶ از آن رونمایی کند.

گوشی هوشمند جیونی ام 2017 را می‌توان یک محصول میان‌رده خواند.M2017 از یک نمایشگر آمولد ۵.۷ اینچی با لبه‌های منحنی بهره می‌برد و رزولوشن QHD دارد. در زیر قاب این تلفن هوشمند از یک تراشه میان‌رده اسنپدراگون 653 با فرکانس ۱.۹۵ گیگاهرتز، ۶ گیگابایت رم و حافظه ۲۵۶/۱۲۸ گیگابایتی استفاده شده است.

در پشت جیونی ام 2017 ترکیب دوربین دوگانه به کار رفته که دارای حسگرهای ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی است؛ این دوربین از زوم اپتیکال نیز بهره می‌برد. جالب است بدانید که دوربین‌ها دارای سرعت فوکوس ۰.۰۳ ثانیه هستند و می‌توانند در محیطی با نور کم فوکوس سریعی در اختیار کاربر قرار دهند.

در جلوی گوشی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است و حسگر اسکنر اثرانگشت در جلوی جیونی ام 2017 قرار دارد. محصول جدید کمپانی چینی جیونی از باتری با ظرفیت ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که درواقع ترکیبی است از دو باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. این باتری‌ها به‌صورت موازی به یکدیگر متصل شده‌اند که باعث می‌شود میزان حرارت گوشی در زمان شارژ کاهش و امنیت آن افزایش یابد.

جیونی ام 2017
جیونی ام 2017
جیونی ام 2017
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات