پی 10 هواوی به نمایشگر لبه خمیده و شارژ بی سیم مجهز خواهد شد

پنج‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعه‌ی جدید منتشر شده است که نشان می‌دهد پرچم‌دار بعدی هواوی، P10 به نمایشگری با لبه‌های خمیده و شارژ بی‌سیم مجهز خواهد شد.
تبلیغات

پی 10 را باید نسل بعدی پرچم‌دار هواوی خواند که بنا بر اطلاعات منتشرشده، قرار است بهار سال آینده راهی بازار شود. شایعات جدیددر رابطه با این گوشی هوشمند نشان از این دارند که هواوی در پی ایجاد تغییرات در پی ۱۰، استفاده از نمایشگری با لبه‌های خمیده را در کنار پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در نظر دارد.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده؛ پی ۱۰ هواوی نظیر شماری از پرچم‌داران موجود در بازار و میت ۹ پورشه دیزاین به نمایشگری با لبه‌های خمیده مجهز خواهد شد. همچنین منابع نزدیک، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را نیز به قابلیت‌های جدید این گوشی هوشمند اضافه کرده‌اند.

از تغییرات دیگر این محصول باید به تغییر محل سنسور اثر انگشت اشاره کرد. پیش از این هواوی سنسور اثر انگشت را در پشت گوشی قرار می‌داد، حال آنکه در پی ۱۰ باید در انتظار قرار گرفتن این سنسور در کلید فیزیکی هوم باشیم. پیش از این نیز تصویری منتسب به پی ۱۰ هواوی فاش شده بود که نشان از قرار گرفتن کلید فیزیکی Home در پنل جلویی و زیر نمایشگر این گوشی هوشمند داشت.

از جمله‌ی مشخصات فنی مورد انتظار برای پی ۱۰ هواوی باید به نمایشگر ۵.۵ اینچی با لبه‌های خمیده و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ اشاره کرد که نشان از افزایش ۰.۳ اینچی نمایشگر این گوشی در مقایسه با پی ۹ به همراه افزایش رزولوشن از FHD به QHD دارد.

گمانه‌هایی هم مطرح شده‌اند که به امکان عرضه‌ی دو نسخه‌ از پی ۱۰ اشاره دارند. بر اساس شنید‌‌ه‌ها؛ یکی از نسخه‌های این گوشی هوشمند به پنل تخت و دیگری به پنلی با لبه‌های خمیده مجهز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات