سامسونگ علت انفجار نوت 7 را یافته است

شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد سامسونگ موفق به شناسایی علت اصلی انفجار گلکسی نوت 7 شده است؛ اما ظاهرا آمادگی انتشار آن را ندارد.
تبلیغات

کمتر کسی وجود دارد که ماجرای انفجار گلکسی نوت 7 سامسونگ و در نهایت توقف تولید این فبلت دوست‌داشتنی را بعد از دو بار فراخوانی سراسری، نشنیده باشد. متخصصان سامسونگ، مدت‌ها است در حال بررسی مشکل این فبلت هستند و از آنجایی که شبیه‌سازی شرایط انفجار واقعی در شرایط آزمایشگاهی امکان‌پذیر نبود تا به امروز نتوانسته بودند علت اصلی این مشکل را اعلام کنند.

اما امروز گزارش جدیدی منتشر شده است که می‌گوید سامسونگ توانسته است دقیقا علت مشکل باتری گلکسی نوت 7 را کشف کند؛ مشکلی که در نهایت منجر به ضرر پنج میلیارد دلاری برای این غول کره‌ای شد.

سامسونگ اعلام کرده است نتایج بررسی‌های داخلی خود را در اختیار UL و Korea Testing Laboratory قرار داده است. با اینکه این کمپانی وعده داده است تا پایان سال جاری گزارش دقیقی از علت انفجار گلکسی نوت 7 را به‌صورت عمومی منتشر کند؛ اما به نظر می‌رسد سامسونگ آمادگی به اشتراک‌گذاری عمومی نتایج بررسی خود را ندارد.

ابتدای این ماه، گزارشی منتشر شد که بر اساس آن علت انفجار گلکسی نوت 7، نوع طراحی این فبلت اعلام شده بود؛ سامسونگ تمایل داشت ضخامت باتری این فبلت را ضمن بالا نگه‌داشتن ظرفیت آن، کاهش دهد و این موضوع زمینه‌ساز آغاز مشکلات گلکسی نوت 7 بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات