آیفون 8 نمایشگر ۵.۲ اینچی اولد خواهد داشت

سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون 8 که قرار است سال آینده رونمایی و عرضه شود؛ احتمالا از نمایشگر ۵.۲ اینچی اولد بهره خواهد برد.
تبلیغات

در حال حاضر شایعات زیادی در مورد آیفون 8 در فضای مجازی وجود دارد، این در حالی است که انتظار نمی‌رود پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ اپل تا پاییز سال بعد روانه بازار شود.

طبق آخرین شایعات؛ به نظر می‌رسد اپل قصد دارد آیفون 8 را در ۴ مدل مختلف عرضه کند که از نظر ابعاد صفحه نمایش با یکدیگر متفاوت هستند و قرار است به‌صورت هم‌زمان روانه بازار شوند. با این حساب؛ علاوه بر گوشی‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، گفته‌ می‌شود اپل تلفن‌های هوشمند آیفون 7 اس و آیفون  7 اس پلاس را نیز در دست ساخت دارد و آن‌ها را  برای عرضه در سال آینده آماده می‌کند.

حال خبری منتشر شده است که طبق آن؛ اپل تنها روی یک نسخه از آیفون 8 کار می‌کند که دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی است. این تلفن هوشمند قرار است تنها نسخه‌ای باشد که از نمایشگر اولد استفاده می‌کند و همچنین گفته ‌می‌شود نمایشگر اولد این تلفن هوشمند توسط سامسونگ ساخته خواهد شد.

آیفون 8

گفته‌ می‌شود پنل ساخته‌شده توسط سامسونگ، قرار است در ابعاد ۵.۷ تا ۵.۸ باشد؛ اما در پروسه ساخت تلفن هوشمند این ابعاد کاهش داده خواهد شد و قسمتی از آن پوشیده می‌شود.

البته این خبر به این معنی نیست که اپل سال آینده، تنها آیفون 8 را عرضه خواهد کرد. احتمالا آیفون 7 اس با نمایشگر ۴.۷ اینچ و آیفون 7 اس پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچ در دست ساخت هستند که همراه با آیفون 8 عرضه خواهند شد. در این بین تنها سرنوشت آیفون 8 پلاس نامعلوم است و هنوز عرضه شدن آن مشخص نیست.

آیفون 8

به نظر می‌رسد آیفون 7 اس و 7 اس پلاس دارای شباهت‌های بسیاری به نسل پیشین خود خواهند بود و تنها با تفاوت اندکی از نظر طراحی عرضه می‌شوند. این دو گوشی قرار است از بدنه شیشه‌ای بهره ببرند. انتظار می‌رود تفاوت قیمت آیفون 7 اس و آیفون 8 بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات