با امکانات روتر EA9500 Max Stream لینک سیس آشنا شوید

جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
روترهای حرفه‌ای، با امکانات گسترده، از نیازهای اساسی کسب‌و‌کارهای امروزی هستند.
تبلیغات

یک روتر حرفه‌ای با قابلیت‌های کاربردی، نیاز اساسی یک کسب‌وکار به شمار می‌رود و بسیاری از سازمان‌ها به چنین محصولی نیاز دارند. کمپانی Linksys به‌عنوان یک برند شناخته‌شده در تولید تجهیزات شبکه، چنین محصولی با نام EA9500 Max Stream را وارد سبد محصولات خود کرده است که یکی از قدرتمندترین روترهای سه‌ بانده جهان به شمار می‌رود.

 مهم‌ترین ویژگی در تجهیزات شبکه، نصب آسان است که این ویژگی در روتر سه بانده Linksys EA9500 در نظر گرفته شده است و بدون نیاز به CD قادر به نصب و راه‌اندازی آن خواهید بود. نرم‌افزار اختصاصی Linksys Smart Wi-Fi که برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS ارائه شده است، ساده‌ترین روش نصب و راه‌اندازی روتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به این صورت امکان مدیریت روتر توسط گوشی یا تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید یا iOS فراهم می‌شود.

روتر لینک سیس

سه باند مجزا در روتر جدید لینک سیس در محدوده ۲.۴ تا ۵ گیگاهرتز (یک باند ۲.۴ و دو باند ۵ گیگاهرتز) فعالیت می‌کنند و بر اساس پیشنهاد این کمپانی، باند سوم به‌صورت انحصاری برای بازی‌های آنلاین و تجهیزات استریم اطلاعات در نظر گرفته شده است. با به‌کارگیری سرعت هر سه باند در شبکه بی‌سیمُ می‌توانید سرعت ۵.۳ گیگابیت در ثانیه را تجربه کنید. آخرین نسخه از فناوری بی‌سیم AC، استریم سریع اطلاعات و همچنین اجرای بازی‌های آنلاین روی چند دستگاه را تضمین می‌دهد. محدوده پوشش دهی قابل توجه روتر EA9500 برای سازمان‌ها و ادارات چندطبقه با فضای وسیع بسیار مناسب است و در صورتی که در برخی نقاط با مشکل پوشش‌دهی مواجه شوید، امکان اتصال آسان Range Extender برای افزایش محدوده پوشش وجود دارد.

روتر لینک سیس

وجود ۸ آنتن در افزایش محدوده تحت پوشش تأثیر قابل توجهی دارند که ۲ آنتن در پشت روتر برای باند ۲٫۴ گیگاهرتز و ۶ آنتن نصب‌شده در دو سمت روتر برای ارائه ۲ باند ۵ گیگاهرتز به کار می‌روند. مدیریت و پردازش داده‌ها با سرعت بالا از دیگر ویژگی‌های Linksys EA9500 به شمار می‌رود که به لطف حضور پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز فراهم گردیده است. علاوه بر امکان بهره‌مندی دستگاه‌های مختلف از شبکه بی‌سیم، ۸ پورت اترنت گیگابیتی به مدیران IT و ادمین شبکه اجازه می‌دهد تا ۸ دستگاه مختلف را با استفاده از کابل LAN به روتر متصل کنند.

روتر لینک سیس

امنیت در شبکه یکی از انتظارات مهم مدیران IT و شبکه به شمار می‌رود و لینک سیس نیز به همین منظور قابلیت رمزنگاری WPA2 به همراه فایروال SPI ارائه می‌دهد. تمامی تجهیزات با سیستم عامل مک و ویندوز قادر به استفاده از روتر Linksys EA9500 خواهند بود تا مجموعه کاملی از مدیران شبکه این روتر را برای سازمان و اداره خود انتخاب کنند. در صورتی که به یک درایو ذخیره‌سازی تحت شبکه نیاز دارید تا تمامی دستگاه‌های متصل به شبکه از این درایو برای ذخیره‌سازی و دسترسی به اطلاعات استفاده کنید، یک عدد پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 روی روتر سه بانده EA9500 وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات