گوگل روی مشکل دوربین گوشی پیکسل کار می‌کند

شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا گزارشاتی مبنی بر مشکلات اساسی در کار با دوربین گوشی پیکسل گوگل توسط دارندگان این دستگاه اعلام شده و حالا گوگل در حال کار برای رفع این مشکلات است.
تبلیغات

گوشی هوشمند گوگل‌ پیکسل یک محصول فوق‌العاده است. این دستگاه کیفیت ساخت بالایی دارد، از طراحی خاصی بهره می‌برد، عملکرد سخت‌افزاری آن فوق‌العاده است و جدیدترین و بهترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید را اجرا می‌کند. چند ماه قبل هنگامی که گوگل برای اولین بار از گوشی هوشمند پیکسل پرده برداشت، دوربین این گوشی توانست بالاترین امتیاز ممکن را از بنچمارک DxO به دست آورد و این بدان معنا است که دوربین این گوشی هوشمند، بهترین دوربین موجود روی یک موبایل در دنیا محسوب می‌شود. مشخصا گوشی‌ پیکسل قادر به ثبت تصاویر بسیار باکیفیت است اما دارندگان این محصول به‌تازگی مشکلات مهمی را در کار با دوربین آن گزارش کرده‌اند.

اما کاربران با چه مشکلاتی مواجه شده‌اند؟ در بعضی از گزارش‌ها اعلام شده است که پس از اجرای اپلیکیشن دوربین در گوشی پیکسل گوگل، بدون هیچ دلیل خاصی، دستگاه به‌صورت کامل قفل‌ می‌شود و خطوطی به رنگ صورتی و بنفش در سراسر نمایشگر این محصول به نمایش درمی‌آید. این مورد خبر خوبی برای دارندگان گوشی پیکسل نیست؛ اما به نظر می‌رسد همه‌ی این مشکلات با یک بروزرسانی نرم‌افزاری حل خواهند شد.

pixel google camera issue

یکی از سخنگویان شرکت گوگل اخیرا در گفتگو با MobileSyrup در مورد این مشکل اینگونه توضیح داده است:

تیم پیکسل از گزارش‌های ارسال‌شده اطلاع دارد و به‌طور کاملا فعالانه در حال ارائه یک راه‌حل برای رفع آن است. به‌زودی و با اطلاعات بیشتر شما را در جریان قرار خواهیم داد.

تا به این لحظه گوگل هنوز جزئیات دقیقی در مورد علت این مشکل بیان نکرده است؛ اما برخی در این زمینه اعلام کرده‌اند مشکل دوربین گوشی پیکسل زمانی رخ می‌دهد که دستگاه در ناحیه‌ای با دسترسی ضعیف به اپراتور موبایل قرار داشته باشد. استفاده از حالت هواپیما می‌تواند موقتا باعث رفع مشکل مورد بحث شود؛ اما خوشبختانه نیازی نیست زمان زیادی برای رفع دائمی این مشکل صبر کنیم چرا که گوگل به‌زودی با انتشار یک آپدیت نرم‌افزاری آن را برطرف خواهد کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات