سامسونگ نسل جدید گوشی Galaxy A را با صفحه‌ نمایش خمیده می‌سازد

شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ قصد دارد نسل بعدی گلکسی اِی را با صفحه نمایش خمیده تولید کند.
تبلیغات

گزارش جدید نشریه‌ی etnews کره جنوبی حاکی از این است که سامسونگ قصد دارد استفاده از نمایشگر‌های خمیده در پرچم‌داران خود را به خطوط تولید دیگری همچون سری محصولات Galaxy A نیز گسترش دهد.

پیش از این اخباری منتشر شده بود که نشان می‌داد گلکسی ای ۷ (مدل ۲۰۱۷) احتمالاً دارای صفحه‌ نمایش استاندارد و مسطح باشد؛ بنابراین ممکن است سامسونگ در سال آینده‌ی میلادی محصولات دیگری از خطوط تولید Galaxy A را به این ویژگی مجهز کند.

سری محصولات گلکسی A مانند گلکسی ای ۳ یا مدل پیشرفته‌تر، اِی ۵ و اِی ۷ و اِی ۹ از لحاظ سخت‌افزار و قیمت بسیار متنوع هستند.

تاکنون سامسونگ صحت این موضوع را تائید نکرده است؛ اما ظاهرا باید این خبر را جدی و مهم تلقی کرد. انتظار می‌رود گلکسی اس ۸ هم دارای صفحه نمایش خمیده‌ی دوطرفه (Dual Curved-Edge) باشد؛ به همین جهت طرفداران سامسونگ می‌توانند منتظر محصولات متنوعی در سال آینده میلادی باشند.

با وجود اینکه کمپانی سامسونگ در کشورهایی همانند چین و آمریکا پیشرو است؛ اما با ورود دیگر تولیدکنندگان آسیایی، سهم این شرکت آرام‌آرام در حال کاسته شدن است. کمپانی‌هایی مانند اوپو و هواوی در کشور چین عملا گوی سبقت را از سامسونگ ربوده‌اند؛ بنابراین باقی ماندن در چرخه‌ی رقابت نیازمند تولید محصولاتی میان‌رده، ارزان‌قیمت، با ظاهری زیبا و سخت‌افزاری مناسب خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات