۱۰ گوشی برتر ماه نوامبر از نگاه بنچمارک انتوتو

جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در لیست جدید انتوتو شاهد برتری گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ساخت اپل هستیم و لئیکو Le Pro 3 برترین گوشی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است.
تبلیغات

همان‌طور که می‌دانید؛ بنچمارک انتوتو هرماه لیستی منتشر می‌کند که در آن برترین گوشی‌های تست‌شده توسط اپلیکیشن این بنچمارک ثبت می‌شوند. به‌تازگی این بنچمارک لیست ۱۰ گوشی برتر از نظر عملکرد در ماه نوامبر را منتشر کرده است. با در نظر گرفتن عرضه پرچم‌داران چینی در این بازه زمانی، چندان هم تعجب‌آور نیست که شاهد این محصولات در لیست انتوتو باشیم.

شیائومی می نوت 2 و هواوی میت 9 گوشی‌های جدیدی هستند که به لیست اضافه شده‌اند. البته محصولاتی مانند وان پلاس 3 تی و میزو پرو 6 پلاس نیز به‌تازگی رونمایی شده‌اند اما در لیست حضور ندارند و احتمالا برای ماه دسامبر شاهد حضور آن‌ها در لیست برترین‌های انتوتو خواهیم بود.

جالب است بدانید در لیستی که مشاهده خواهید کرد، میانگین امتیاز حداقل ۲۰۰۰ تلفن هوشمند بررسی شده است. به همین علت با وجود اینکه می نوت 2 در ماه اکتبر رونمایی شد، شاهد حضور آن در لیست ماه نوامبر هستیم.

بنچمارک انتوتو

از نظر عملکرد، گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل در بالاترین جایگاه قرار دارند. برترین تلفن هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید، هنوز گوشی لیکو Le Pro 3 است که با برچسب قیمت ۳۵۰ دلاری خود گزینه مناسبی برای خریداران خواهد بود.

در جایگاه بعدی، شاهد حضور شیائومی می 5 اس پلاس و اسمارتیزان ام 1 ال هستیم.‌ جایگاه ششم و هفتم به گوشی‌های شیائومی می نوت 2 با امتیاز ۱۴۸,۳۵۲ و هواوی میت 9 با امتیاز ۱۴۶,۹۴۲ تعلق دارد.

مشاهده گوشی هواوی میت 9 در این لیست، نشان‌دهنده قدرتی است که تراشه ساخت هواوی به همراه دارد. همچنین انتوتو اعلام کرد هواوی با عرضه یک آپدیت جدید، باعث شده است تراشه کرین ۹۶۰ بتواند با حذف محدودیت کنترل دما، به حداکثر قدرت خود برسد.

با نگاهی به لیست، به‌راحتی می‌توان مشاهده کرد تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ توانسته است بازار گوشی‌های اندرویدی را تصاحب کند.

بنچمارک انتوتو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات