شیائومی: وجود نسخه کوچک تر می میکس صحت ندارد

جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
صفحه نمایش ۶.۴ اینچی می میکس ممکن است برای بسیار بزرگ‌تر از حد مطلوب باشد؛ اما به نظر می‌رسد شیائومی قصد ندارد نسخه‌ای کوچک‌تر از می میکس را معرفی کند.
تبلیغات

می میکس شیائومی یک گوشی بسیار زیبا و شگفت‌انگیز است که بزرگ‌ترین دلیل آن، نداشتن حاشیه در سه طرف صفحه نمایش  به‌حساب می‌آید که نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی ۹۱ درصدی را در بر داشته است. با این حال، هرچند گوشی حاشیه‌های بسیار کمی دارد؛ اما می میکس برای بسیاری افراد گوشی بزرگی است. با اینکه در روزهای گذشته، شاهد فاش شدن تصاویری مربوط به می میکس نانو بودیم که قرار بود صفحه نمایش ۵.۵ اینچی داشته باشد؛ اما به نظر می‌رسد این گوشی به مرحله‌ی تولید نخواهد رسید.

مدیر بازاریابی شیائومی، ژنگ ژیوآن، بیان کرده است شیائومی محصولی با نام می میکس نانو معرفی نخواهد کرد . البته این پست ژیوآن هم پاک شده است و مشخص نیست ماجرای معرفی این گوشی به کجا خواهد انجامید.

البته در حال حاضر بهترین نتیجه‌گیری این است که می میکس نانو در کار نیست و تصاویر فاش شده اشتباه بودند و احتمالا مربوط به گوشی دیگری هستند. همچنین با اینکه احتمال معرفی نسخه‌ی کوچک‌تر می میکس در حال حاضر کم است؛ اما اگر شیائومی این گوشی را عرضه کند، قطعا نام آن نانو نخواهد بود. 

با این حال باید منتظر ماند و دید، منظور ژیوآن از جمله‌ای که بیان کرد؛ عرضه نشدن نسخه‌ی کوچک‌تر می‌میکس است یا وی اشاره دارد که نام نسخه‌ی کوچک‌تر «نانو» نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات