گوشی‌ های پیکسل بسته‌ بروزرسانی دریافت می‌کنند

چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل آپدیتی برای کاربران پیکسل در کانادا عرضه کرده است که به‌موجب آن، قابلیت‌های double tap و raise to wake فعال می‌شود.
تبلیغات

اگرچه گوگل با گوشی‌های پیکسل توانست نظر بسیاری از افراد را به‌سوی خود جلب کند؛ اما این گوشی‌ها از برخی قابلیت‌های کاربردی که در نسل‌های قبل گوشی‌های گوگل وجود داشت، بی‌بهره بودند. با این حال به نظر می‌رسد که این وضعیت در حال تغییر است، چرا که امروز کاربران کانادایی پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، آپدیتی را دریافت کردند که به‌موجب آن قابلیت‌های double-tap‌ و raise-to-wake در گوشی‌های مورد بحث فعال می‌شد. قابلیت‌های یادشده، کاربر را قادر می‌سازند تا به‌وسیله‌ی تپ کردن نمایشگر با دو انگشت یا بلند کردن گوشی، صفحه‌‌ی نمایش را روشن و بدین ترتیب اعلان‌های دریافتی را مشاهده کند.

این قابلیت‌ها پیش از این در گوشی‌های قبلی گوگل نظیر نکسوس ۶ پی وجود داشتند؛ بنابراین اضافه شدن مجدد آن‌ها به خانواده‌ی پیکسل خبر خوشحال‌‌کننده‌ای برای کاربران این گوشی‌ها باشد؛ به‌خصوص با در نظر گرفتن این نکته که اپل به‌تازگی قابلیت raise-to-wake را به نسخه‌ی دهم از سیستم‌ عامل موبایل خود (iOS 10) اضافه کرده است و از پیکسل نیز به‌عنوان جایگزین اندرویدی بی‌نقص آیفون یاد می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست گوگل این بسته‌ی بروزرسانی را چه زمانی در دسترس کاربران پیکسل در ایالات متحده و سایر نقاط جهان قرار می‌دهد؛ اما احتمالا به‌زودی شاهد انتشار آن باشیم.

برای فعال کردن قابلیت‌های جدید، باید به قسمت Moves‌ در بخش تنظیمات عمومی گوشی مراجعه کنید. در این قسمت، گزینه‌های «Double-tap to check phone» و «Lift to check phone» را مشاهده خواهید کرد. آن دسته از کاربرانی که خارج از کانادا زندگی‌ می‌‌کنند و علاقه‌مند هستند قابلیت‌های جدید را سریع‌تر تجربه کنند؛ می‌توانند فایل زیپ OTA را از لینک‌های زیر دریافت کنند:

Pixel - Build Number NPF26J

Pixel XL - Build Number NPF26J

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات