تصاویر قاب جلویی گوشی هواوی پی 10 فاش شد

چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصاویری از پنل نمایشگر گوشی هوشمند هواوی پی ۱۰ منتشر شده که در این تصاویر پنل نمایشگر این گوشی از دو نمای داخل و خارج قابل مشاهده است.
تبلیغات

انتظار می‌رود کمپانی هواوی در سال آینده از پرچم‌دار جدید خود موسوم به پی ۱۰ رونمایی کند اما با این وجود از مدت‌ها قبل شایعات مختلفی در مورد این دستگاه منتشر می‌شود که در برخی از این خبرها به امکانات و قابلیت‌های این محصول اشاره شده است. بعد از گوشی هوشمند هواوی میت ۹، احتمالا گوشی هواوی پی ۱۰ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و قدرتمند‌ترین محصولات این شرکت محسوب خواهد شد. انتظار می‌رود این دستگاه در چند مدل تولید شود و قابلیت‌های جدیدی نیز ارائه دهد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

رندرهای اولیه فاش شده از این دستگاه، نشان از وجود دوربین دوگانه در بخش پشتی آن داشت. حال تصاویر جدیدی از هواوی پی ۱۰ به دست ‌آمده که گفته می‌شود مربوط به پنل نمایشگر جلویی این محصول است. علاوه بر این یک سری از ویژگی‌های این گوشی هوشمند نیز اعلام شده است. تصاویر جدید مورد اشاره، بخش داخلی و سطح روی پنل را به‌خوبی به ما نشان می‌دهند.

بر اساس تصاویر می‌توان گفت گوشی مورداشاره مجهز به سنسور اثرانگشت خواهد بود که با دکمه‌ی هوم یکپارچه شده است. بنا به اعلام منابع، دکمه‌ی هوم یک دکمه‌ی مجازی خواهد بود و هواوی پی ۱۰ نیز به‌احتمال زیاد از فناوری اولتراسونیک برای تشخیص اثرانگشت بهره خواهد برد. این فناوری قبلا در گوشی هوشمند می ۵ اس شیائومی نیز به کار گرفته شده است. البته این اولین باری نیست که شاهد استفاده از فناوری اولتراسونیک برای تشخیص اثرانگشت در زیر لایه‌ای شیشه‌ای هستیم. در شایعات مرتبط با گوشی پی ۱۰ به این نکته نیز اشاره شده است که هواوی از فناوری‌های خلاقانه‌ای در ساخت این محصول بهره خواهد برد.

با توجه به اطلاعاتی که در بنچمارک‌ها از گوشی هواوی پی ۱۰ منتشر شده‌اند، این محصول مجهز به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود و پردازنده‌ی آن کایرین ۹۶۰ است. فرکانس کاری هسته‌های این تراشه روی  فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز تنظیم و در کنار آن ۴ گیگابایت رم در نظر گرفته شده است. البته هواوی پی ۱۰ با رم ۶ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی این محصول در بهترین مدل آن احتمالا ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. سیستم‌عامل پیش‌فرض پی ۱۰ اندروید ۷.۰ نوقا خواهد بود که مثل همیشه به رابط کاربری انحصاری هواوی مجهز می‌شود. از دیگر قابلیت‌های اعلام‌شده برای این گوشی هوشمند می‌توان به NFC و پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات