تصاویری از گوشی Gionee با نمایشگر خمیده و دوربین دوگانه منتشر شد

سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از محصول جدید Gionee منتشر شده که حکایت از نمایشگر خمیده آن دارد و به نظر می‌رسد بازار گوشی‌های لوکس را هدف گرفته است.
تبلیغات

امسال تولیدکننده‌های بزرگ چینی نظیر شیائومی و هواوی تلفن‌های هوشمندی با نمایشگر خمیده عرضه کردند. اما بر اساس تصاویری که اخیرا در اینترنت منتشر شده‌اند، به‌زودی شاهد محصول جدید دیگری از کمپانی بزرگ Gionee خواهیم بود که از نمایشگر خمیده بهره می‌برد.

اولین موضوعی که در تصاویر منتشرشده از این محصول به چشم می‌خورد، طراحی عجیب آن است. به نظر می‌رسد که Gionee در نظر دارد وارد رقابت با محصولاتی نظیر Vertu یا 8848 شود و بازار تلفن‌های هوشمند لوکس را نیز در اختیار بگیرد. سایز و نوع نمایشگر این محصول فعلا نامعلوم است؛ اما به نظر می‌رسد که نمایشگر آن بزرگ‌تر از ۵.۵ اینچ است. البته در سایز مذکور نوار‌های مشکی بالا و پایین نمایشگر در نظر گرفته نشده است.

gionee

حاشیه‌های بالا و پایین دستگاه از فلز ساخته شده‌اند و طرحی شیار مانند روی آن‌ها وجود دارد که تا پشت دستگاه کشیده شده است. این حاشیه‌ها به نظر می‌رسد که یک‌تکه هستند و تراش داده شده‌اند. در حاشیه بالای بخش جلویی دستگاه؛ دوربین مکالمات تصویری قرار دارد و سنسور دستگاه در سمت چپ آن قرار گرفته است. حاشیه پایین بخش جلویی دستگاه نیز میزبان دکمه هوم و سنسور اثر انگشت است.

gionee

Gionee در بخش پشتی از ترکیب فلز و چرم استفاده کرده است. در بخش پشتی این محصول شاهد دوربین دوگانه هستیم که روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و در زیر آن‌ها نیز فلاش LED قرار دارد. اطراف دوربین را فلزی هم‌رنگ با حاشیه‌های دستگاه پوشانده که در زیر آن نیز لوگوی Gionee حک شده است.

البته فعلا هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات این محصول منتشر نشده است و تمام آنچه در این خصوص می‌دانیم ۶ گیگابایتی بودن حافظه رم آن است. البته میزان حافظه رم در تصویر اول دیده می‌شد. زمان عرضه این تلفن هوشمند فعلا مشخص نیست؛ اما آنچه می‌دانیم این است که محصول مذکور به‌ هیچ‌ وجه ارزان‌قیمت نخواهد بود و طراحی آن دلیلی واضح بر این موضوع است. نظر شما در خصوص طراحی این دستگاه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات